乜都講o下啦~

最近 download o左一大堆新節目o黎睇,
有 season 2 o既《Lost》同埋《Desperate Housewives(以下簡稱DH)》,
仲有我剛o岩先搵到 torrent o既 Cable 蘇絲黃煮o野食節目,
嘩呵~ 我最鐘意睇o的同食有關o既節目o架啦~
呀~同埋友人 ML send o左《電車男》特別版結局比我!

先講《Lost》,
嘩~ 搞咩個"荒島"會有咁鬼死多人?
我睇到第3集,o的節奏越o黎越慢,
成日都 flash back 返去講舊時!
舊時?"舊時"都沖走o左啦!
可唔可以回少陣帶講返個島o既地面發生o既事呢??

《DH》,睇o左第1集,呀~ Bree 都幾鬼型,
睇另一 newsgroup 大家異口同聲話佢好惡,
但係我覺得o岩數喎!咁條螢光橙色校呔真係好肉酸嘛!

另外《電車男》o既特別版就未睇,
因為要留返同我男朋友一齊睇o既,
如果我睇o左先比佢話我就唔好啦~ hee hee

至於蘇絲黃個煮o野食節目呢~
都 OK 喎~ 但係似乎佢煮o野就唔夠肥媽叻啦~
同埋要出動到助手~
但係我最欣嘗一點就係全部 start from zero,
絕對無係因為時間關係又切好又洗好整定晒!
少煮o野食o既人未必知,
因為 ready o的材料o既時間分分鐘麻煩過煮,
咁樣跟佢煮呢就跟得足好多啦~

整o左個滑滑蒸水蛋,超 easy,
我睇過一次都記得啦~
下次可煮比男朋友食呢~

食材:(據記憶)
1) 蛋 x 4 隻,用返黃殼o既中國雞蛋 will be better
2) 史X生清雞湯 x 1罐
(亦即 14安士 多o的o的 / 440幾克,份量不能出錯)

做法:
1) 打蛋發好,落雞湯搞勻
2) 把面頭小泡全部"畢"走,記得係一粒泡都要"畢"乾淨
3) 水滾落鑊蒸給"蓋",7分鐘多o的o的唔好過8分鐘
4) 即成!


Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates