剪髮記

我係有我用開o既 stylist o既。

基本上除o左我自己之外,我淨係會放心比佢一個搞我把頭髮,

跟住佢由一間salon去到另一間salon,剪o左都有大大話話3-4年。
都無諗過要轉,貪呢個stylist咩好?
除o左佢剪得好之外,o拿靚仔係好大因素啦下~
(我成日都周圍同人講佢激似池內博之(見附圖))
另一個好緊要o既因素,係佢唔會乜點勁講o野,
少說話多做事o既人我最欣賞。

求先去o左剪頭髮,我講起男朋友o既一o的o野呀咁,
有以下o既一o的對答...

「你男朋友係咪中國人?」

「係呀!梗係啦~」

「你個樣似鍾意o的鬼仔丫嘛~」

(...o下??)「哈哈哈~似咩?」

「係呀~咁你男朋友咩樣o架?」

「不如我比相你睇啦~」(咁我拎o左部手機出o黎 show o的相過佢睇)

「HEY!呢o的咪鬼仔樣囉!」

「...」(o下????-_-")

「...你兩個好襯喎!」

(o累飯應)「係咩?係咩?嘻嘻嘻嘻嘻嘻嘻...」

因為平時我o地都係講o的無聊o野多,所以今日無啦啦講起男朋友我覺得好好笑。

不過辜勿論佢係敷衍我定咩呢我都十分之多謝佢啦~哈哈哈~

p.s. 唔...其實呢段o野我係出o黎比自己睇o架o者~吹咩?

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates