講下 Mac 講下《Lost》(有內容)

尋晚睇o左 《Lost》 Season 2 episode 4,
呢一集又改善o左,入返正題講返個島啦!
(雖然都係固執地回o左一半帶講 Hurley)

大家記得 Rose 嘛?即是果個黑人大嬸唔信老公死o左果個呢?
佢老公原來真係無死到呀!!!就係果堆 the others 其中之一啦,
我一睇到果個位呀,就真係嘩一聲咁喊出o黎,:em_45
同第一季講 John 對腳原本係廢o既但突然間行得走得果個位一樣,
實在係好 touching! 真係人間充滿希望呀!

噢!又btw,新出的 iPod 30Gb+60Gb 可以用 iTunes 買電視劇睇!
示範新作就係 abc 台o既《Lost》同《DH》呀!
追開呢兩套劇兼蘋果用家o既我即時覺得頭頂有光環!潮晒!

不過死人蘋果既新iMac G5十分乞我憎!竟然內置 iSight!
如果散件買 iSight 大約 $1K 左右啦!
點解咁乞我憎?因為我呢部 iMac G5 購入只4個月咋!頂!!

咁睇法,蘋果九成收埋o的勁o野仲未出,
可能好快出年已經有 iPod Nano 版 100 Gb 又睇得戲個 mon 又大然後又內置 iSight 仲可以當電話用o既機面世囉...

p.s. 各位 Mac 用家們,我終於研究到點樣用 Mac 都可以寫hompy了!
方法就是 (一) 先響 PC(!) 打定幾篇草稿,(二) 用 Safari,記住係 Safari,Firfox同IE都唔work,好似平時咁樣 load 返你篇草稿文出o黎,就可以好似響PC咁大模斯樣咁出文啦!但記得一定要 set 返個時間wor!

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates