[BLOG TAG] 五套你會睇到喊的電影

先謝毛毛熊先生貼我。

即係咁,我睇戲就好易喊o既,感動會喊,開心又會笑到喊,連嚇親都會驚到喊。(係呀~我試過睇《The Others》驚到喊!點丫?)

不如咁啦,題目改一改,叫五套觸動到我喊o既電影啦

※1《情書(Love Letter)》
精選喊位 ─ 最尾女籐井樹見到本《追憶似水流年》畫o左佢個樣果o野,感動到呢~
(死!一講睇過《情書》就知道我係邊個 generation...:em_36)


※2《我的野蠻女友(My Sassy Girl)》
精選喊位 ─ 車太炫講做全知賢男友有咩10大要留意果度咁啦~ 同埋個 happy ending。其實另一套韓片《假如愛有天意(The Classic)》我又係喪喊。
p.s. 我識唱晒成首《I Believe》韓文版o架~去唱K一定表演項目之一~哇哈哈哈~

※3《The Pianist (鋼琴戰曲)》
精選喊位 ─ 真係好犀利,開場喊到散場,癲o左。
Official Site:www.thepianistmovie.com



※4
《Notting Hill (摘星奇緣)》
精選喊位 ─ 死啦!講埋晒o的舊戲,呢套又係搞到我好似好老咁,我有一期好迷 Julia Roberts o架... (since the classic 《Pretty Woman (風月悄佳人)
》)最感動就梗係最尾 Hugh Grant 響個記招度講果段說話啦!
Official Site:http://www.notting-hill.com/

※5《西遊記 上+下集》
精選喊位 ─ 點可能數漏史提芬周?只有菩堤子劉鎮偉先寫得出o的咁感人o既對白,其實如果講感動位我本人好推莫文蔚果段,不過無乜人留意。

p.s.劉生o黎緊有新作《情癲大聖》...um...一見係o的英皇仝人我就好鬼反感。

我揀o的咩人玩呢個 blog tag 好呢?等我諗諗先!

被點名人 name list:
1. 玄米姑娘
2. 野孩子@K!
3. pm>>
4. 蒼月紫暮
5. TikChi

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates