凡士達少年

唔知呢度有幾多人有玩 friendster,
(無玩開o既,Website係呢度 http://www.friendster.com)
我就一路都有玩開,
最近 login,多o左好多新 function,
其中一個,我覺得相當 funny,叫做 "Who's Viewed Me",
邊個 browse 過自己個 profile都可以見到。

尋晚我手痕 click o黎睇,
見到其中兩個名,都唔好話唔好笑。
係我之前兩個舊男友o既現任女友,
呢兩個人其實我都唔識佢就更加唔好話佢地會響我個 friend list。

八掛,人之常情,
但係唔該八得聰明少少,
因為呢個 function 係有得 disable o架囉~
唔知佢o地會唔會八到 click 埋睇我呢個 blog,
如果有,我八埋過你聽 (esp. to 中女樣果位B小姐),
我o既生活過得好好,
我o既男朋友好過你果個幾億萬倍囉~
(你心知肚明點解啦~)

我真係好開心有人咁喜歡偷偷地關心我囉~爆笑!~:em_34

p.s. 個 headline 名其實係早前森美小儀個舞台劇《阿卡比槍擊事件》首主題曲o黎o既。
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates