捐血記

我係一個 frequent blood donator,今年捐得特別多,其實本來都有捐開,不過年頭時候睇過一次流年,(er…哈哈~我係好迷信的 :p) 其中一項係話我今年有兩個月份可能會有o的血光之災呀咁,
要靠捐血或者洗牙去化解。

本著「寧可信其有」精神,加上捐血本身都係做好事o架啦~ 咁今朝去完 bank 之後就去埋捐血,中環捐血站非常舒服,地方又夠大,最緊要係完全唔洗排隊等!!無人!好正!可能係中環人唔興捐血啦...
銅鑼灣新捐血站未開,港島人可以暫時選用中環捐血站啦~


(Official Site:http://www5.ha.org.hk/rcbts/c_main.html)


一如以往,我o的血液運行得超快,捐 450 cc o既血唔洗 5分鐘搞掂,連個護士姐姐都話我女仔人家捐得咁快好犀利!keke!不過我今日有小 mistakes,插針果時貪得意用o左一下力,搞到o的血落o左皮下組織要等佢散啦~(見附圖) 最大得益,除o左係捐血幫到人之外,就係填o的 personal infomation form 果時要磅重,發現我比上一次我響 hompy 呻肥o既時候輕o左5磅! 嘩哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈~!

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates