美尻丹寧褲

「尻」讀音烤(不是讀做鳩啦~ -_-),日語漢字,解作臀部。

「丹寧 」即是 denim 啦,那麼丹寧褲就是牛仔褲。

早陣子買的 McQ jeans (相關舊文),已經被我放到衣櫃中棄如履撇 (很大原因是因為太低腰,一坐下就露大條股罅,頂)。因為我有新歡了哦!呵呵呵呵呵~ 也是看了《ViVi》的 check list 才去買的。慘~ 真的太好穿了而且超便宜,才 $200,港幣呀!!!!(原價 $299,這個是 9 Feb 至 17 Feb 的 9 日限定,詳情。)


是你意想不到的 UNIQLO!它的 skinny jeans 系列真的超正!

我看過太古城的店(好像)有 3 款,直腳 / 窄腳 / 窄腳有拉鍊做裝飾,每款 2 色 (黑 / 深藍)。呎碼不算齊,22吋 至 29吋,可能是我買的太遲。穿上了以後小腿很修長,臀部看起來也略為修緊和提升了呢!布料也不像 A.P.C. 的堅硬,很舒適。



另外,剛去過 UNIQLIO 的日本 official site,2007 SS 系列的 styling 做的很有型!不過 website 的 navigation design 得奇差囉!看得我暈到要吐呀~~~ 想點呀大哥!!!!!
Unknown 說...

我想放工就去睇喇!! 好有購物慾!!!

Nana 說...

-__-
我昨天才知道有優惠,氣死了!
如果早知道的,我一定去買啊!

袁健健 說...

日系佐記今季skinny jeans 睇黎好受歡迎喎,身邊已經有十個八個朋友入左貨。
我之前都試過(當然係男裝),又真係可以著到我 Slim 左,真係神奇。

Franca Lee Eco Fashion 說...

今季的衣裳比冬天好看多! Thank god!

素顏天使 說...

Polly > 買啦~ 買啦~ 好好著呀真係!

NaNa > 無辦法, 但我覺得就算 $299 都係抵著.

潤滑KY > 都話你係一代潮男o黎o架啦!

Shogunb > 希望香港會入啦, 你知香港 Uniqlo 成日都唔齊色唔齊貨.

匿名 說...

我在減價前買了直腳款的,沮喪!

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates