2007 春夏時裝預言 #1

#1



Chanel S/S 07 Ready to wear,這件橫間 hoodie 老翻市場肯定將會交投活躍。

連帽,橫間,棉質,可穿性極高,似 Street wear,非常易抄。

今期《壹周刊》Book B 時裝版略有介紹,《Cosmopolitan》4月號話會復出的鄭秀文穿了它上封面 (鄭小姐的妝很 Zing-signature,悶)。正價約售 HKD$11,200。

#2

有新聞報導連正常呎碼的女性買衣服亦有困難,我相信很快連買細碼女裝的女性亦有困難。昨夜在 D-mop 逛了一圈,莫說 Moussy,連 Blues Heros 的中碼都比童裝更細小......

相信會越來越細件,遲一下會推出 Size 0000000 了。

夠竟香港女人是否真的瘦得那麼誇張?

有時候去 gym,更衣的時候大家肉帛相見,看到那些側面看起來薄過 A4 紙的女人會覺得她們好可憐。如果我是男人的話,刻薄說句,真係起唔到頭囉!
水流雲(阿水) 說...

"起唔到頭!!!"
刻薄但中point唷!!!
hahahahaha

匿名 說...

我認識一個女性,她好像非洲貧困的人那麼瘦削,居然說要看減肥醫生....看來找個精神料比較好.....

saintvenus 說...

我係瘦得來但係肌肉多, 骨架有少少橫, 所以都ok。
但見到好多身形標準仲嫌自己腳粗, 太肥, 係咁起勢擠0的肉 (其實係皮) 話自己要減0既女仔, 真係戥0的男人慘, 佢地想搵0的好0野望下都難~

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates