《怪俠多羅羅》



早前在 blog 介紹了《鬼太郎》的電影版,說想要看《怪俠多羅羅》,翌日就收到同事 I 小姐送我的換票証了,真好。但上兩星期事忙,結果拖到星期五才跟 R 小姐去看。

劇情不贅,如果有看過手塚老師的原作的話該是已經耳熟能詳了。妻夫木聰演來帶點木獨,不過角色百鬼丸的性格又本該如此,但以看靚仔的角度來說當然想他笑多一點啦。有影評批評柴咲幸演得浮誇,不過我偏心她,我覺得她演得好可愛,可愛不一定是要長得像澤尻英龍華那種模樣的啦。

電影有大量的怪獸角色設定,不過,成績就有點參差了。好幾款的怪物都做得有點「hea」,其中有一隻沒有手的長舌龍,跟百鬼丸對打那段活脫脫是那些陳年特攝製作水準,動作也滑稽得很,但是只有 7 歲小孩才懂得笑那種水平囉。我頗喜歡的土屋 Ana 飾演其中七女之母一角,她變了做一隻雀飛奔月球那一段老土到喊。

不知為甚麼,電影長達 2 小時,中段入城後好多部分都變了做慢動作,是故意的把電影拖長,看得有點辛苦。但無論如何對我來說也是很值得一看的,我可是手塚老師的大粉絲呢!

題外話一則,這星期天本該是訂了票去看土屋的《惡女花魁》,但是我還未收到票呀!!!!HKIFF 是不是「o蓋」了屎?我打了那個熱線不下二十次,沒有人接聽不在話下,連留言服務也沒有,發了電郵又有如石沉大海,那麼我是不是該報警求助說被 HKIFF 騙了錢呢?

Official Site
(日語)
匿名 說...

我經已收到1/4果張飛,因為係褂號,會唔會你屋企無人,如果寄去office,可能星期六派咁咪無人收,不過都會留張card叫你去郵局

早前報章話d人收唔到飛之後,佢地條hotline淪陷,send fax 比佢地可能會好d,祝你好運

匿名 說...

訂左幾多場? 只係得呢場收唔到?

有無收到 confirmation email? 有就拎個 print out 去 HKIFF Office 叫佢地直接出信, 憑信入場就得啦.

我訂左 15 場, 收到飛但爭一套(31 號), 另有一套 complimentary(揀左 27KG3E1), 共 2 場一直無消息, 我都係 27 號臨開場 1830 上去文化中心 4 樓拎信, 然後落樓下排隊睇戲!

素顏天使 說...

juneone + lulu > 我訂o左3場爭1場《惡女花魁》. 無收過 confirmation email, 但信封入面有張紙話我 suppose 係收到 3 場的.

但問題係我係會去葵X睇 (第1場係文化中心我就唔到時間), 我如果拎住張紙去但唔比我入場咪仆街? 車錢都蝕埋?

問過識 HKIFF 入面o的人o既人, 話佢o地今年亂 Q 晒龍, 我個 case 估係漏o左貼張「會補寄返張飛比你」o既 sticker/memo, 不過我唔樂觀, 今日禮拜三都係音訊全無, email 無 reply, 電話打唔通.

唔知點算.

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates