血拼 H&M

好悶呀呵?

好厭呀呵?


(照片攝於 11-3-2007, 3pm)

係呀!係好厭o架啦!但我還是要寫呀!!難得我這麼神心一大早 12.30noon 就「仆」到去!不寫怎麼對得起自己?不過呢,我是開幕第二天才去的,成功避過長龍之苦。雖然我 2pm 走出來,3pm路過還見到人龍未散。試身要排 15-20 分鐘,付款要排15-20分鐘,這些也是無可避免的啦,裡面的人都買的好像瘋了一樣!

路過有個阿叔說得好(我耳靈聽到的),「Lane Crawford 一個月加埋都未有那麼多人呀!」


好啦,戰後報告!M by Madonna 系列入手 x 2。一件 one-piece 裙 (見附圖,我買的是黑色,HKD$599).一件 silky blouse (HKD$399),另外有一對黑色皮 open toes high heels (HKD$199),加一大大大堆耳環/頸鍊/頭箍立立雜雜共銀 HKD$1300。平到喊。


各位最關心的 M by Madonna 系列,the second day 還有大量存貨,但就大部份港人合穿偏細的size已經斷碼,trench coat 和 leather jacket 亦已斷貨。不知是幸是不幸,因為小妹身形較大份,呵呵,好多都還有我的碼剩。跟我長差不多高的就不用擔心了。另外,也奉勸一句,是必需要去 fitting room 試清楚才買。H&M的衣,碼數不太準確,呎吋會有一個碼的上落。( 女裝為32碼 到 42 碼) 不過最得我心的措施,就必要數30日內,keep單+未剪牌可換貨/可 refund。就是說萬一真的買錯了,還有後悔的機會啊~

男友看到我出完血以後,淡淡然的說:「好耐都無見過你買o野買得咁狼啦.......一個禮拜。」(汗)

另,謝謝各界關心,我已經一共接了6個電話 + 10個以上的 MSN message 是詢問有關我夠竟有無開幕日去排隊的,答案--「無」。

至於撞衫問題,well,買得就預o左。學 LuLu 話齋,「怕咩撞衫,睇下邊個著得靚o的?」
匿名 說...

trust that you can fit them well..hehee

匿名 說...

okok... no hurry no hurry.. go there next week.. hehe

匿名 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
clara 說...

正啦!開左!

匿名 說...

我都買咗條shirt dress,黑白各一, 個cut係靚㗎!第日即刻著啦, 唔等得㗎喇!打到嚟喇! 但件trench coat買大咗一個碼,睇怕都去晒貨無得換囉 :( 其他$19.9 -> $39.9 啲ding ling dun lung就梗係上倉啦!

匿名 說...

你條one-piece裙幾靚喎 :> 同埋乜d鞋百幾2百蚊咁平架?

Unknown 說...

30日內 can refund... oops...
that's so... so... great wor...
and really cheap for getting all those... happy die.. haha

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates