FunShare!63% Off 做 Senses 朱古力瘦身療程!

近期世界各地都很流行的團購網站 (美國最大的叫做 Groupon,辦的超成功!),仿如雨後春筍,在香港一個接一個的開!基本上大部分的型式都差不多,像是真實朋友之間辦的團購模式相約,只要成功儲夠一個指定數量的會員就可以「開團」,購買比原定價格划算的產品,特價品都是每天更新 (deal-of-the-day)。

不過我覺得像這類型的團購網站,如果折扣不夠勁、減的那個價錢不夠狠那跟本是沒意思。我看過有團購網站,打折的竟是一杯珍珠奶茶 (就算原價也不過是 HKD$12 / 杯),半價也只是省了六蚊,囧,費時失事。

團購網站 FunShare 主打的則是以「享受生活」為主題的各式消閒娛樂優惠,譬如美容療程、飲食消閒、甚至是如跳舞美術 Art Jamming 興趣班等等,而目標顧客群亦是以消費力較高的白領一族為主。折扣基本上最少都有六折甚至半價,譬如這次我去試做的 Senses Beaute 美容療程,原價 HKD$1080,一減就減至 HKD$399!(即是慳了 HKD$681!)

早陣子就獲邀去試做這家位於尖沙咀的 Senses Beaute 試做療程,美容院的規模比我想像中小一點,不過也可算是麻雀雖小,五臟俱全的類別。而且服務非常的殷勤,我對他們的印像很不錯。

試做的名為「朱古力通淋巴塑形纖體療程」,全程用他們獨家代理產品 Sensation Chocolat Paris。整個 treatment 時間為75分鐘,包括有纖型全身磨砂、排毒瘦面 Facial (按摩手勢不錯,做完之後的確臉是有小到一點!),之後再用同牌子的產品 Sensation Chocolat 可可滋潤沐浴乳洗澡,做完之後混身都是朱古力的香味。

療程在這家朱古力主題房間進行,美容師的手勢不錯,不過我人高大,美容床對我來說是有點短,相信一般的女生都不會有這問題啦。除了 Sensation Chocolat 之外,Senses 也有用英國星級品牌 Elemis 做的 treatment,不會用那些莫名其妙的美容產品。


--------------------------------

Senses Beaute
地址:香港九龍尖沙咀加連威老道39號太興商業大廈5樓
電話:2739 7799
備註:Official Site - http://www.sensesbeaute.com

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

說回 FunShare,我寫得當然自己也有試玩過。上星期我在他們的網站就以 HKD$70 買了兩張 UA 戲院的正場換票券,原價每張正價 HKD$70,省了一半!

過程很簡單,首先就是登記一個戶口費用全免,登記完成之後就可以選購每日不同的優惠 (叫做「享樂證」)。選購好產品就可付錢,而付錢的方法可以選用信用卡 VISA 或者 Master,又或者是 Paypal 都可以。放心如果團購的人數不足,那麼也**不會**在信用卡購數。除了享樂證所需費用,也無其他的額外收費。

網站名字叫做 FunShare 享樂,其實就是有包含分享樂趣的意思。所以當你每介紹一個朋友登記,而朋友在 24 小時之內成功購入享樂證,你就可以得到 $5 的樂元,每 $1 樂元就等於 HKD$1。

譬如像是上面的例子,你成功獲得 $5 樂元之後,選購上面的戲票優惠,就可以再減 HK$5,即是以 HKD$30 就可以購買 HKD$70 的戲票了,如似類推。

堅o架!有圖有真相!真係自己比錢買!

有讚有彈啦。

因為網站本身才開業不久,我個人覺得可以改善的地方還是有不少。譬如 loading time 時間過長,每按一下 button 都要等良久才 load 到下一個 page。(或者是 scripting 的問題?) 還有就是完成購買之後,要等最少幾小時才收到確定電郵 (有人在留言板說等了一整天才收到),這樣很容易讓人以為購物不成功然後作重覆購物浪費金錢。我作為一個經常在網上購物的人,覺得這些都是有很大的改善空間的。

除了以上介紹的 Senses Beaute 美容療程之外,也有七折在 Hair Culture 剪髮 (我之前也是光顧他們的)、還有二八折在 10 Perfect Nails 修手修腳做護理等等。據有關方面透露,之後的優惠還有 al fresco dining、 Spa treatment、拳擊教學的 class、Tango dance class、art jamming、滑雪訓練等等。

想知道更多他們的有關消息,除了登記電郵收取每日資訊之外,也可以在他們以下的不同專頁得到最新優惠資訊。快點關注啦!

Facebook 專頁 -- http://www.facebook.com/funshare
Twitter 專頁 -- http://twitter.com/funshareHK
新浪微博專頁 -- http://t.sina.com.cn
說...

原來素顏你都有用啊@O@....你講果D網頁問題真係十分中POINT呢!!而且講開UA果個真係一肚氣!!我仲要買左4張>^<

如果素顏你有買到既話...真係睇清楚先去哦...
我就白行一次了....因為原來有D戲用得...有D唔用得..

之前佢推出果時PROMOTION話絕對可以換果幾套SUMMER熱門戲(TOY 3, 史力加 3, 鐵血S)....原來全部唔接受>^<...十分有被騙的感覺呢!!

再講哩兩日佢地PROMO有個GAMES...玩法係SEND個E-MAIL比佢地就可以抽獎(FREE戲飛)
但係佢地連E-MAIL ADDRESS都比唔岩...SEND過去都彈返轉頭...

就係哩兩件事我已經對佢地冇晒信心...希望有關人員睇到~之後會改進啦...
反觀同期開始既激安ZONE, 夠買等等都做得唔錯!!幾間我都有光顧過呢

素顏天使 說...

船 > UA 戲飛果單o野,marketing 果邊嘅姐姐話係 UA 佢地自己無啦啦改左的 T&C,搞到的戲飛有的戲唔用得,其實都唔係好關 FunShare 果邊事嘅,但係佢地都要負返o的責任囉,咁 as 一個 general user,我比o左錢買野但佢唔兌現就係有問題啦~

其他網頁問題我都有反影過,佢地話會改善 ga la 。

激安Zone無玩過唔知,夠買有睇過,不過佢推果o的o野好唔 attractive wor....(我覺得 je) 咩新界一間美容院仔做 facial.....點呀,再遠o的啦不如?

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates