我是守定

在 PuiYee 的 blog 看到這個,很好笑,從那邊 copy 過來。

**********

看看你在農村叫什麼名

據說農村給孩子取個賤名會更養活,根據出生月份和日期看看你是什麼吧:

生日中的月份:
1.長 2.栓 3.大 4.來 5.狗 6.守
7.傻 8.福 9屎 10.二 11.胖 12.臭


生日日期:
1.娟 2.妮3.腿 4.娣 5.球 6.坑 7.年 8.歲 9.娃 10.毛
11.剩 12.姑 13.英14.妹 15.肥 16.霞 17.狗 18.虎 19.花 20.鳳
21.定 22.村 23.蛋 24.妞 25.木26.翠 27.愛 28.財 29.石 30.美麗 31.發







我是守定,男友是來花,哈哈哈,好爆。

15 則留言:

小坤 說...

妖! 我叫屎財!

P.S. 好彩我睇錯姐! 差D重以為我叫屎愛! 啋啋啋!

Nikki 說...

我叫………守歲。又 ok 喎!!

塞米一條揚陸轟炸機 說...

有樣野好邪門.....就係呢....不如你去facebook幫下我眼丫XD

素顏天使™ 說...

塞米一條揚陸轟炸機 > 望咩? 唔知你講乜.

Re:歡樂滿becca 說...

最臭的組合:
(1)9月5日 = 屎球
(2)9月6日 = 屎坑
(3)12月23日 = 臭蛋

最狗的組合:
5月17日=狗狗

最姑寒的組合:
6月28日 = 守財


我叫來財 , 十分好意頭呢。

hoyoyi 說...

YEEHA...!!!

10.二
16.霞

hahaha... this is very funny ^ ^

pegpeg 說...

嘩...我咪仲爆, 叫臭坑噃! hahaha

SKYau 說...

傻石!!

cAt 說...

我叫福肥....
咁咪一世中不瘦降~呵呵呵

九月出世都好可憐...
撞正叫屎蛋真係死比你睇~

apple113 說...

老公是長蛋, 好不文! 我是長英, 韓國人?

little 說...

我都唔係好野
福毛=.=

馬里奧 說...

我細妹叫屎毛。

momo 說...

我都叫屎毛呀...唉...

lulu 說...

完全唔掂擋

你好,我係 [傻狗]

littleman 說...

omg.... so funny
I am 二發