尋找



最近都在不停找這種可以剪圖案的小玩意,行遍了許多大的百貨公司 (e.g. APITA / JUSCO / Log-On / Sogo...etc.)文具部都已經沒有賣了。後來在公司附近的一家文具店給我找到,但就沒有我真正想要的小鳥型圖案,如果有哪位見到的話,可以通知我嘛?先行謝過。
匿名 說...

我有一d呀 ~~ 返去找找再拍照給你 ~~ 合用的再拎比你 ~~
小鳥圖案就真係唔知有無喇 ~~

Gary 說...

Hi!! 妳好, 我平日都有睇妳個blog, 不過就甚少留言(應該冇留過言先岩!!!)

見妳提到想搵d剪圖印仔, 早前路經女人街d街邊檔個時, 見到妳講個d剪圖印仔, 仲要有好多款俾妳選擇, 我上次見到有d老外買呢d印仔, 買20左右就有個硬盒送俾佢地!!

特此通告!!!

匿名 說...

廟街齊款

素顏天使 說...

Q > 好呀好呀~ 多謝你先 ^_^

Gary + 匿名> thank you thank you, 我會搵日特登去搵下!!

匿名 說...

megabox's spotlight 有好多

匿名 說...

灣仔太源街 (玩具街)
車仔檔,不定時出現

匿名 說...

嗨嗨素顏~ 大眾書局好齊款呀! 大中細不同 size 都有, 你得閒去望望丫~ 另外, 除咗左腳講嘅太源街外, 灣仔有幾間整喜帖舖頭都有賣架~

匿名 說...

花園街都有街邊檔有(長期擺檔)
好多款, 有大有細
多過書局好多

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates