最近

收納

很久沒有寫過關於自己的了。兩星期的假期,眨眼之間就完了。雖然沒有去旅行,但仍然花了很多的錢,買這買那。


買得最聰明的(我想不到形容詞.......),就是這個我放桌面的 MUJI 膠抽屜,用來放化妝品,注意,只!是!化!妝!品!因為原本的那個「貨倉」已爆滿好久,找東西很不便,就想到把護膚品和化妝品分開。


三層的,還有分隔,很方便。


一個人只有兩隻眼,但這十三盒的 eye shadow palette 還有那大堆的單色眼影又所謂何事?(其實後面還有約十樽的 pigment........真的好大鑊。)


我在最底多加了一層只用來放化妝掃和 sponge,櫃子是扁身一點的。

不過,收拾好以後 (已經掉了很多不會用的),這兩個新的倉庫亦已再爆滿了.....看來我真的要好好控制一下。

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

妄想

我知我知,博主是男人。但實在喜歡以下王迪詩小姐(?)在《蘭開夏道》寫的這段,不知何故原文被 delete 了,還好 Google Reader 有 backup,貼出來大家分享。

「...『小飛俠候群症』在四十歲以下的男人堆中迅速蔓延。四十歲人,八歲智商。病人會不斷出現幻覺,以為自己是沒有腳的雀仔,兼有嚴重的『選擇性學習障礙』,例如永遠學不會『負責任』三個字,但對於『嫖』、『滾』、『包』等單字,則無師自通。

與此同時,四十歲以上處於『更年期』或『後更年期』的男人當中,確診『妄想被迫害症』的人數正急速上升,患者覺得全世界都欠了自己──老闆虧待你,廢柴騎住 你,老婆誤解你,二奶拖垮你,否則的話,你早就征服宇宙。何不想想,你自己是什麼料子?香港女人沒這個問題,有時間的話,都用來張羅自己那張長期飯票。 」

—— 《何謂寸?》,王迪詩,《蘭開夏道》

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

電視劇

晚晚都在追看《絕代商驕》。《畢打自己人》幾時先完?好幾位演員那誇張當搞笑的演技,真的好惡頂。不過《絕》完結以後要看司棋姐和鍾 Sir,更趕客。好久沒有看過外語劇,各位最近有甚麼推介?

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

轉工

剛轉到另一家的公司上班,論地點當然不及舊公司方便 (從我家回去舊公司只消步行10分鐘!),不過新公司也不是很遠,不過一短程地鐵。昨天遲了起床來不及化妝,我逼著在地鐵車廂「表演」化妝,而且是全妝那種!上粉底 > 畫眉 (還用了眉 gel!) > 眼線 > 胭脂 > 唇彩 > 睫毛液!!!最勁的,是全程站著化妝!我完全是覺得自己「升o左呢」!

不過轉工以後較以前忙很多,這裡該不能像以前經常(頻密地)更新了。
Layla 說...

天使, 真係好多啊!!@@
我都有maybelline那個mineral粉底..不過用的時候不方便...design很差-_-"

聶秀康 說...

素顏
王廸詩這篇我也漏看呀!
妳有全文嗎?
好想看啊!

聶秀康 說...

忘了說:
原來轉了新工作,祝妳工作順利,愉快!

K先生 說...

祝妳在新環境工作愉快!

Suki Leung 說...

祝妳工作順利~~

匿名 說...

嘩喺阿 Daisy 啲舊野都俾妳翻到出嚟!好嘢!『選擇性學習障礙』可能不想再煩選擇嗟或見過全世界最好嘅, 現在嘅選擇不及以往。
shhhh...靜靜咁講過秘密妳知啦細路女, Daisy 的確係女人, 但係咪永遠廿八呢, 我劏牛佬就唔敢講囉 (很可能被反底追殺, 俾人劏翻轉頭)!

劏牛佬

素顏天使 說...

Layla > 你講個掃沾完粉之後 dun 粉果下? 要 dun 粉響街用會方便過屋企 XDDD 因為唔會整到屋企一地都係, hahaha.

聶秀康 + K先生 + Suki Leung > 多謝呀 :)

劏牛佬 > Daisy 的確係女人 <---唔係喎, 非常可靠消息透露的確係男人喎~ 不過初期果的我估就唔係得佢一個人寫, 因為的風格筆觸睇得出有分別.

素顏天使 說...

劏牛佬 > 仲真係律師o黎o架o添喎!

匿名 說...

哈哈, 妳若估佢係男人, 佢睇到嘅話會笑得陰陰地又濕濕地囉!

劏牛佬

素顏天使 說...

劏牛佬 > 如果只靠估, 好明顯唔係 28 先啦, 佢的品味咁 old school; 至於男定女, 我唔知話你知佢係女人果個係咩人, 不過我有幾方面的相關消息人士都講左比我知佢係邊個囉, 就係咁.

well well well, 不過男又好女又好, 咁佢個 blog 確實好好睇, 我係 fans o黎o架.

匿名 說...

呵呵, 妳啱, 是男是女都沒所謂啦 :D

劏牛佬

ps:差啲唔記得講, 新工作愉快

素顏天使 說...

劏牛佬 > 多謝呀~^^

Ho Chung Wong 說...

For the TV series, I recommened "Dexter", it's very exciting :)

b小姐 說...

我化妝品總數量是你的十倍呀,眼影好像有超過一百盒(我想點呢?)。我也是用膠抽屜收納,但是座地式的那種,即是別人用來放嬰兒衣物的那種巨型抽屜囉.....

至於王小姐(或王先生/王老太啦,doesn't matter...),她說的東西夠真,但一直太過用心去經營「她的世界」, 所以, 才會令人感到「好假」。

前一篇她說關於「師奶」的,嗯,老貓燒鬚了。誰會在吃foie gras時喝earl grey呀?! 又,amber的侍應又在何時開始會在別人吃頭盤時給她「餐茶」呢? 很久前的某兩篇也曾有這樣的「出錯」(忘了是什麼)...嗯...總之,就是卓韻芝所說的,「走光了」,露餡是也。

又又, 祝新工作順利。

hoyoyi 說...

Series time!

I am now watching Hung, which a teacher in middle age, burnt his house, no money, divorce, start selling his sex service as he born with a big dick :p

Desperate Romantics, a 19 century series from UK, about how the artists live their life at that time.

Drop Dead Diva, a model died & return to earth, live in a body of a fat lawyer.

All the best for your new job yar ^ ^

素顏天使 說...

chung > 佢 Season 1 時已有人叫我睇, 但我天生抗拒醫護人員系列的電視劇, can't help it.

b小姐 > 你咁靚女唔化妝都靚啦~ 唔洗成百盒 e/s 咁誇呀? XDDD 叫才俊幫手用咁o的~

王小姐(?)就係衰在太真, 女人點會咁講野架 je? 寫果個人實在太唔了解女人, esp. 佢果o的 80s 行政人員品味.

吃頭盤時給她「餐茶」<---我笑鳥 XD 佢寫 Amber 果時可能身處茶餐廳o掛~

hoyoyi > interests in 《Hung》and 《Drop dead Diva》, 等我search下先, thanks! I always trust your taste ga la, hee hee.

匿名 說...

我沒有內幕消息, 但也直覺 Daisy 是男人. 當年鄧小宇都可以扮錢瑪莉寫穿 Kenzo 的女人, 多年後才有人知道錢瑪莉是男人.

記得有篇王小姐要跟 Philip 約會, 她從一櫃子華衣中找出一套 Dior 晚裝赴會. 就是這裡我覺得寫手是男人, 因為假如女人很重視一個男人, 跟他約會通常都會買新衣服, 不論衣櫃裡已經有多少套 Chanel 及 Dior.

如果她真的只有廿八歲, 那麼她有一顆很老的心.

MM

素顏天使 說...

MM > 因為假如女人很重視一個男人, 跟他約會通常都會買新衣服 <---you are sooooo right!!

KennyT 說...

哇! 賺女生的化妝品錢真的很容易喔! 哈哈哈哈。

素顏天使 說...

KennyT > 其實只要係女人錢都易賺, 因為買o野 shopping 係不分年紀o既, haha

Irisssy 說...

大推《Lie to Me》!!男主有Tim Roth耶,不知你喜歡否~

潛水艇 說...

呢篇好睇啊!天使露少少私隱,更加人性化,連留言都好好睇!

Serena 說...

我都覺得今篇D留言 really 好好睇!!! XXD

janice 說...

唔好浪費呀. 我可俾d想學化妝但又無錢的妹妹仔呀. 我義務教下佢地啦
以前我都有d friend 做 magazine 成日有好多化妝品.可惜佢地轉走佐 or 轉行了

plum 說...

《蘭開夏道》篇野點解delete 左,係講音樂人生的吧?

有冇搞錯?點解delete 左?

我覺得王小姐在東周刊寫的野好假

plum 說...

無論係男係女又好
我覺得佢純粹的寫文都唔會搵到幾多錢
本身係有錢人出身+專業律師,大概係為出名吧

匿名 說...

the mentalist 同LIE TO ME都幾好睇,
兩部都係講心理學家破案既美劇,
今個九月開始第二季。

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates