餵魚之食事記

阿媽同細佬去o左我弟婦鄉下 ── 貴州,(又)補擺酒 。

下個奶拜先返 。

我身負重任,要幫我細佬隔日o黎餵佢缸愛魚(毛),麻鬼煩。



成個魚缸就係得呢幾條魚毛。

o的魚一食就食成粒鐘,要等佢o地食晒o的糧我先可以 plug 返個水"bumb"然後閃~ 百無聊賴,又係時候清下o的食評。

禮拜四晚我放工之後o黎餵魚,搞掂之後男友o黎接我,順手附近搵o的o野咬,不過將軍澳o的商場仔真係無啖好食,結果又係去o左和民,唉。

以下食評勁悶同乏味,不喜勿看。

入座時間係 8.30pm,等o左半粒鐘。



炸雞軟骨,超細碟!大縮水!!!可惡!


海鮮沙律,食完好似無食過,食風一樣。


又係果個咩西印度咩果糖漿,不過呢個就新o既五月menu, fruit punch,o的果係鮮果,都幾好味。


廣島燒餅,唔掂~ 熟得滯,粉漿有硬塊!!!


清酒煮蜆,五月新menu,好食係幾好食,不過等左我地成個鐘,個侍仔係咁將我地個爐搬來搬去,拎走左去煮又唔出聲。


草莓芭菲,一般啦。

侍仔有禮但非常之十十下,廚房上菜極度混亂,超慢。

埋單連加一約 $210,無寫 tips。食咁多次和民真係最差呢次。

--------------------

和民居酒屋
地址:將軍澳重華路8號東港城1樓112號舖
電話:2628 6491
菜式:日本








呢篇食評就係用阿媽部 PC 打o架啦~
P3,192Mb RAM,得返7Gb HD (就快打柴)
仲可以捱得到一邊聽住 MOOV 新歌一邊打o添!

你都咪話唔勁!


後補相,我阿媽個房望出去個景,蔚藍灣畔個游泳池很正!!!!
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates