電台show後雜談


6pm,友人 A 小姐 MSN 問有 show 睇去唔去,最緊要,有 Soler!

Soler 喎!!去!去!去!病都去呀!!

因為朝中有人好辦事,小妹有幸有o的朋友於各傳媒機構工作,其實近年睇 show 通常都能夠得都靚位門票,今次都唔太差,會展前排右側 (呀我記得上次睇 Edison 都係坐呢邊),不過我主要都係望電視。

新城年中搞不下十零廿個音樂會 —— 我 personally 就唔多 buy,無論 rundown,音響,燈光,stage set,顏色配搭,甚至化妝,特別係司儀 (演唱會做乜又會有司儀?!!!) 都比商台差好多皮!!情形就有如無線同亞視,一個係大婆,另一個就永遠都二奶 feel —— 甚至係三四奶。但有一樣o野好,值得其他機構借鏡,就係電視會出字幕,要明白,當o的音響差到聽任何o野都係「o拿」埋一舊o既時候,字幕,真係幫到好多o架!







今晚呢個 show 除o左有我想睇o既 Soler (Dino 真係好鬼死正) 之外,仲有側田 (原來佢真係好多 fans,仲要係好癲果隻),有 Stephy (套衫唔知想點,荃灣屋村商場仔 feel,live 比想像中好),有王宛芝 (套衫唔知想點80‘s格仔檯布),有衛蘭衛詩 (超似樣,衛蘭套衫唔知想點,同埋有o的甩),有梁漢文(瘦到頸現青筋),有何韻詩 (壓場,可惜病o左,失聲,唱《花見》要「mind嘴」,其他都要夾硬唱,真係戥佢慘),o的班底都好商台下~ 場 show 算好睇!

最後—

(1) 好彩,無啤梨!!!!!!
(2) o依家o的 stylist 真係…唉~ (或者 同o的 artists 有仇?!)
(3) 衛蘭唱o左 Cyndi Lauper "Time after time" 同埋 Soler 唱 Oasis "Wonder Wall",我見到全場o的細路無人識呢兩首咩o黎靜晒...我好驚...死啦~~~~~~ 我好老!!!!
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates