自己做‧住家小菜

尋晚煮o既。連醃約 45 分鐘。



蠔油生菜

做法:

生菜洗淨稍為灼熟就得,下蠔油,燒熱一湯匙油上桌前淋在菜上面。

(洗菜我通常會先用鹽水浸 30mins 或以上,作用是洗去殘餘農藥啊~)



洋蔥排骨

做法:

1) 一字排 2-3 條 ($16/半斤,個死豬肉佬揀o左條好肥o既比我,記得叫個肉檔果個人揀條瘦o的) 老抽,生抽,糖,乾荵碎,麻油少許醃 30 mins 或以上。

2) 30mins 後落生粉撈勻。(作用係先醃味後落粉鎖住o的肉汁)

3) 燒熱油鑊炒一輪o的排骨先。剩起備用。

4) 洋荵一隻,切條。燒熱油鑊炒一陣,見金黃落糖又兜幾下,落排骨,又兜幾下。

5) 加水,閂鑊蓋,中火,焗到差唔多收水就開蓋,落少少鹽,兜多幾下就 OK。

個汁用o黎送飯十分正,同樣做法適用於做洋荵豬扒。

另外小朋友林先生要求食腸仔,OK,所以又煎o左四條腸仔過佢,咁好彩有煎o羅,佢條友嫌三嫌四嫌o的排骨肥撩晒o的瘦o既食完就停晒手。如果唔係有煎腸仔我唔知佢食咩 食送 啦~

都話佢好難服侍o架啦!:em_39 唔係淨係我咁講o架,前晚佢家姐第一次見我咋,都有即刻問我佢係咪好難服侍,話佢乜都唔食o架,佢阿媽諗 食送 比佢好辛苦 (如果係我屋企,比我阿媽已經打斷我隻腳啦~),以家做佢女朋友果個就慘啦~

所以我真係好可憐o架~ 因為林大少爺食飯o的口味比佢媽咪寵壞晒!:em_39 煮飯呀都唔知買咩 食送 好,魚完全唔食,蝦唔食,蟹唔食,肥o既肉又唔食,連叉燒稍為肥o的o的o的都唔肯食,菜又唔係乜菜都食 (淨係食生菜),仲要話唔食就真係一粒都唔肯食,成日又食剩晒o的o野要我執手尾。

想當年呀 (早三五七年),我煮飯無以家咁叻呀,炒條菜心咁樣o的 ex 都食得鬼咁開心啦,我見其他o的女仔係咁意煮個公仔麵煎隻蛋比條仔都鬼死咁感動啦!

佢?!食完連碗都未洗過一隻呀!:em_39:em_39:em_39














OK,呻完。:em_36

飯後果買o左台灣天桃,my favourite~:em_48 ($17/4隻)

題外話。

好友 EU 早兩日同我講要提名我去參加「美少女廚神」,嘩~~ 真係睇得起我,但係千奇唔好呀~ 第一集果個女仔好似張柏芝咁款喎,點鬥呀~ 鬥輸o左又會比人玩又會比人講,咁鬼「糯」~

講開又講,果個節目好多舊魚。

唔明點樣可以化恒妝煮飯,都痴線,命都溶埋啦~ 仲有無真係識煮飯o既人會著到懶靚咁樣響個廚房做o野,西餐都或者得,中菜點呀?唔洗一陣就一頭煙啦~

得啖笑 lor。

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates