Weekend 食事日記

星期六,等洗衣機送貨 plus 執屋睇o左三隻 VCD(《魔盜王1》,韓片《Sad Movie(港譯:真的愛你)》,同埋有套舊港產片) ,男友幫手洗地,基本上係虛耗一整日o既光陰,不過洗衣機幾好用,真係開心。

夜晚去o左吉之島間 Das Gute Cafe,竟然幾好食喎!

dinner set around $50 至 $60,已經係連埋湯啦,salad 啦,包啦,main course 啦,甜品同埋餐飲!好平~

男友o既鮮蝦魷魚扁麵,佢話麻麻地。

我個煎雞胸鮮雜菌意粉,十分得喎!(雖然第一次放低果時塊雞胸好生要 re-heat) 賣相頗衰,但味道好 O,雞胸一o的都唔o鞋,好掂~

不過 service 就認真麻麻啦,又倒瀉水啦~ o的o靚妹 waitress 態度介乎唔想做同夾硬返工之間,同埋呢度一入門口係會講「二o徙依媽些」,話晒呢頭咁多日本人聚居,o的發音準o的得唔得?

埋單 total $120。

‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧

星期日,入沙田,因為男友個家姐響 Newcastle 返o左o黎香港。


先去屋企附近新來發食個鮮茄湯底豬扒麵 搭 熱蜜糖柚子茶,打o左底先,我十分之愛呢個鮮茄湯底,勁甜,而且豬扒唔韌,一咬就開,水準以上!男友食乾炒牛河,無影到。

不過呢,去到沙田第一件事呢要同男友媽媽去睇跌打,因為呢朝早果時唔小心扭親腳,老人家跌親可大可小呀,好彩呢阿醫師就話男友媽媽隻腳無咩事,不過因為搽o左o的藥油唔o岩捽到腫o左,下次敷o左冰就 OK 啦,都好好彩呀~

之後呢又出o左去新城市啦,同男友o既家姐,家姐個細仔二仔,仲有男友哥哥6個人一齊去o左和民食 tea,好鬼飽,o的o靚仔食炸雞軟骨係 lur o左舊軟骨出o黎,哈哈~

之後又返o左去男朋友屋企打機同埋 hea 到夠鐘先再出去 (就係臨返去果時撞到麻利亞同佢個陸醫生),哈哈~ 其實呢我同林生拍o左拖咁耐都係第一次上男友屋企o架o者~ :p 點解?因為阿林生怕醜喎~

夜晚一行10人呢就去o左新城市間香辣屋食飯,主要係男友哥哥發板,呢o的場合我通常都會比較鵪鶉,咁無理由我好似平時咁樣搶住叫o野食啦 right?一早 book 都要等到 8.30pm 第二輪檯先有位~

食o左超勁多o野,但係我覺得 average o黎計都無上次新年果次咁好食,跌 watt,連上次覺得好好食o既酸梅烏頭魚爐同埋南瓜布甸今次都做得麻麻地,10個人食o左 $9XX ,男友哥哥請,thank you thank you。

呢個個樣鬼鬼o地o既細路仔就係男友家姐個細仔 R 啦~ 8歲啦!好鬼百厭同埋坐唔定,仲有死都唔比人影佢相o架~ 男友話佢細個好得意o架喎~ (唔知點解鬼鬼o地,家姐同家姐老公都係 100% 中國人)

所以呢全日來來回回咁搭o左好多次的士同 Van仔同埋食到好鬼飽,返到屋企都已經 11.15pm,睇到o的o的o的《王子變青蛙》咋~~~~

是日之開心事精選─

男友個家姐教小朋友點叫我呢,係話
「以家就叫姐姐啦,下次返o黎就叫舅母啦~」


嘩哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈~~~~~

星期四可能會一齊去迪士尼玩~ 嘻嘻嘻~
「去迪士尼做足準備...

----------------------------

Das Gute Cafe
地址:側魚涌康怡廣場吉之島百貨公司3樓L31
電話:2560 8901
菜式:日式西餐(?)

和民居食屋
地址:沙田沙田新城市廣場6樓657-661號
電話:3156 2567
菜式:日式

香辣屋
地址:沙田新城市廣場第一期191-193 號舖
電話:2693 3128
菜式:泰國,越南
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates