House Warming Party @ 5/5

5/5 剛舉行了迷你之 special house warming party。多謝各友好俾面出席。

大家都對我的新居有讚無彈呢~ hee hee

.雖然其實乜都無做過,齋睇《回魂夜》VCD之後就出o左去食飯。



.林積積大紅人,洗出貓拳襲擊Benny氏!!!(真係出拳唔係出爪o架!)

.Patrick 氏拍下之 video 被我下令不得嚗光 -- 唔掂!

我意思係我好唔掂!!真係好肥!!為免鄙人之肥樣流於市面破壞本人之形像,所以,大家都無得睇咯!!

特別鳴謝各出席之友好們:





.多謝 小門西 伉儷 之萊斯草莓松露巧克力。我男友也很喜歡吃。

.多謝 Patrick 氏和女友 Tracy 老遠拎盒大富翁過o黎然後全晚都無得玩。

.多謝 E0 氏,趕兩場都o黎露一露面。

.多謝 Benny 氏,幫手抽兩支酒上o黎。

.多謝 Ashley 氏,等緊你份禮物!希望你幫手搵到啦會~

hee heee
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates