壽司亭

>尋晚o既晚餐,因為 6pm 左右我食o左個腸仔包打底食藥,基本上都唔係好食得落o的咩,就同男友去o左康怡間壽司亭,貪佢細細份嘛~

吸煙區坐近窗梳化,梳化 design 好怪,唔好坐,同埋好矮。


先來一份醋鯖魚(shime saba)壽司($10),甲之熊掌,乙之砒霜,我好鐘意食醋鯖魚,但係好多人都嫌佢腥溫溫,我就覺得酸味味好醒胃啦,不過壽司亭o既醋鯖魚就麻麻地,唔夠新鮮。(最好食我食過係o係 IFC citysuper 賣果o的,只限 IFC 間 citysuper,其他 citysuper 都唔得。)


鰻魚飯($45),我覺得個魚o既質地有o的怪,但係有咩怪,我又講唔出,總之唔好食啦,個汁亦都比較稀。


北海魚生飯($55),無論賣相食味都非常之一般,唔...typical 港式日本料理。個魚生飯我食o左少少 je,因為已經太飽啦~ 病真係慘,食乜都無晒胃口~

仲有一樣值得一講,就係杯茶,嘩~ 苦到爆!苦到好似跌o左o的煙灰落去撈埋飲咁苦,我飲o左兩啖已經要求換o左兩杯滾水~ yack!


然後忍唔到手響商務印買o左《兄弟》下部,$127,好X貴!但係無辦法,一拎上手睇就停唔到 (尋晚睇到 3am,停唔到手),我下一個行動係睇完《兄弟》之後買埋余華本舊作《許三觀賣血記》,余華實在係好~~~~~~~~~~~~~~正~!

-------------------------

壽司亭 Sushi Tei
地址:側魚涌康怡廣場北座閣樓
電話:2513 6613
菜式:日式
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates