逆格鬥─少爺仔的遊樂場

尋晚睇完「Love Music 逆格鬥」呢個 show,本來呢,其實個 rundown 都幾好,唔錯。感覺似係 Edsion 晒朋友同埋自己玩得最 開心勁enjoy~

不過我最初諗住有得喪跳,結果係無啦,一來,我坐果邊 (舞台右側) o的觀眾係完全唔熱情,係齋企一o的都唔投入,MC 叫 "put your hands up in the air" 咁都無人睬~ (不過算好o左o架啦~ 起碼肯企下)

另一嚴重彈,o的音響真係差到爆爆爆爆爆爆爆爆爆爆!:em_39爆咪啦~ 忽大忽細聲~ 大佬我坐紅區都咁樣~ 坐我後邊果o的我唔敢想像~

基本上係完全聽唔到佢地 rap 乜鬼o野!

但係有o的唔明,橫掂又唔係 ad-hoc 又唔係剩~ 不如響個 video wall 度出字幕啦~ least 知佢地 rap 緊咩丫嘛~

同 埋 Hanjin 出得太多啦喇~ 我諗同 Edison 係 half half,唔知仲以為係陳奐仁演唱會~ 撞鬼~ 個 camera man 仲要狂比 close up~ 影 Edison 就話 close up je~ 影 Hanjin 比乜鬼o野 close up?

彈完又讚下。

最好反應,首推 Killa Kela [ link ],英國人,奇人異士,個口可以扮捽碟,倒轉捽都仲得,真係 「O 晒嘴」!(好 teenages 呀我呢個 terms~)

次選,肥媽!真係正~ 睇佢煮飯就多~ 你見過 hip-hop o既肥媽未?最好睇位當然係最尾全場大合唱《香港地》。果下忽然間有少少揀動,揀動到有o的想12月4號去遊行~

全場男女比例 3:7 ,靚仔幾時都係有著數!

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates