《Bionic Woman》


看到劇名就可以猜到劇情的一部電視劇,今季 NBC 電視台有《Bionic Woman》。昨天終於有時間開封看了第一集,五個字 ── 又悶又老土。


顧名思義,《Bionic Woman》說的就是生化女機械 / 改造人,跟咱們 N 年前梁琤演的《黑貓》系列一模一樣!飾演酒吧 bartender 的女主角 Jaime Sommers (Michelle Ryan 飾),跟妹妹Becca Sommers (Lucy Kate Hale 飾) (全片最靚) 相依為命,女主角的男友是生物系教授,本來是幸福快樂的二人,因為一次車禍,女主角險死,男友的真實身份是一個神秘組織 (頂!全部電視劇都有個神秘組織!!) 的成員,為救她一命就擅自把她改造成女機械人。當然成為女機械人後,又要替神秘組織殺人呀,又然後女主角天生正義就會警惡懲奸,blah blah blah blah。


其實如果女主角夠漂亮又或者 CG 做得好,如斯老掉大牙的劇情還是看得下的。可惜女角天生一張娃娃臉,還要是不漂亮的那種,演技也不見得好,未改做時也生硬得一如機械人,CG 也做的差,可能是 budget 不夠啦,暫時可見女角的能力只是大步誇過大廈天台和跑得快過車 ...... 一點也不吸引。


其他的角色,飾演第一代生化人的女奸角 Sarah Corvus (Katee Sackhoff) 好浮誇,亞洲面孔方面有韓裔的 Jae Kim (Will Yun Lee飾) 作為第二男主角,頗靚仔 (曾被《People Magazine》選為「50 Most Beautiful People」),不過整部劇的可觀度仍然是好低。

不會看第二集了。

----------------

另外終於等到《Dirty Sexy Money》的 season 1 第 2 集,真的超正,最後 Nick 打開皮箱, Tripp 眼眶裡眼淚在打滾的那個 shot,描寫那種十級複雜的心情真的好勁好勁!繼續超強烈推介。

其他的劇今季表現疲弱,《Heroes》season 2 的第 5 集悶到我看到半路就關掉了。就算你話我 mean 都要講,Mohinder 一說話我就有想要睡的衝動,煩到嘔呀!
匿名 說...

咁,不如睇翻卅年前嗰套嘞?!

素顏天使 說...

難渡怖山car > 咦?? 咁呢套應該係舊片新版喎!! 舊版 Lindsay Wagner 靚新版個豬妹二百倍囉!!! 謝謝資料.

匿名 說...

咁,請問呢個Wagner又duck5duck ar?

Frankiewoo2001 說...

我睇「Heroes」Season 1隻DVD有佢條trailer,重諗住會幾好睇添,原來又係「特務A」果D貨仔。

咁阿Mohinder嚮成套劇既作用係負責解話嘛,打又唔打得,講靚又唔係佢,係比較難頂D既!(我超out,而家至每個星期二等明珠台,跟住再慢慢睇番DVD!:p)

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates