今天來寫一點關於供水系統的知識。

一座大廈如果有 15 層的話,供水系統在地底,從地下抽上頂樓。大約在 7/F 左右就會有一個減壓掣,用來增加/減低水壓的阻力。

昨夜洗澡,我一扭開水龍頭,整間屋的水管都在隆隆作響,嚇得我立即包著毛巾走出來,爆炸點算呀大佬!著男友去找管理處查問所謂何事,發現從地面到 3/F 的同一個單位都有同樣的問題。

那個跟邵逸夫差不多年紀的管理員 (邵六叔快100歲生日!),進屋之後就摸摸那條水喉 (我那時候在想要是他再捏,捏爆了怎麼辦?),然後只懂話「唔知喎,唔知點算喎」,我們問他可否找技術人員來看一下,然後他還是「唔知喎,唔知喎」「唔知搵邊個喎」那樣就跑了去。

我打電話給弟弟,弟弟有水電工牌照,他告訴我有關減壓掣的事情,然後估計是減壓掣裡面有個彈弓之類的東西鬆了,在水喉裡面彈來彈去引致水管隆隆響。基本上我是無事情可做只能坐著等,而且因為我那裡是私人樓的關係,水務處是不受理的。

正當我不知如何是好,滿身汗又不可以洗澡,林積積又被嚇得躲到梳化底之際,我再扭一扭個水龍頭,丫~ 忽然間又無事啦喎!!無聲喎!!

結論是,女人的身邊呢,是一定要有 (起碼) 一個懂得處理/解答這些水電問題的男人,男友也好老爸也好,阿哥細佬也好,一定要有一個!
匿名 說...

That is why 幾年前新世界個渠王是有其深層意義。

匿名 說...

數碼港紫雲軒好貴無人肯陪我食,不過佢0既菜牌好靚,d送0既名亦好得意,記住記住影相

你放工時最穩陣行去鰂魚涌(海澤街鰂魚涌公園 太古坊 ),個小巴站係小學同煤氣公司中間,千祈唔好貪方便係明記牛雜麵果個站上車,中途站黎,包你上唔到車
放工時大約10-15分鐘一班,上到車30分鐘就到。

落車時你會見到百佳,穿過百佳過對面馬路見到恆香盞同wisekid,中間度大門入,一路經過infoamtion centre 去到芝柏,見到halloween 展覽,係果度會見到成度牆白色,有暗字寫住 [紫雲軒]

echan 說...

Is that why all men should be a handy man??

匿名 說...

美人,你向得我求救 ,我點敢怠慢

匿名 說...

I fix broken hearts, not pipes XDDD

eu 說...

http://www.2121designsight.jp/schedule/program.html

it's about water, very good!

匿名 說...

我唔係咁知你幢樓既設計係點,但係低層既單位應該係由水務署直接供水架wor,就算係七樓有減壓制應該都影響唔到你

如果真係個減壓制有事,最受影響既一定係七樓既單位,因為就算個制無事,平時d水經過都會有聲

睇完你既描述,我覺得可能係有段時間無水,令到水管入面有空氣,所以當一開番水既時候d水同空氣一撞就出現d隆隆巨響,之後d空氣走晒就無事架啦

不過你最好check清楚你單位既供水方法先

素顏天使 說...

ivan > 我住 2/F.

我覺得可能係有段時間無水,令到水管入面有空氣 <-- 但係我當時有再扭開個水喉係有水架喎.

anyway, 棟樓樓齡好高, o的水管老化果o的咁o野啦我諗.

eu 說...

我諗係water hammer, 我舊屋都有呢個經驗
http://en.wikipedia.org/wiki/Water_hammer

匿名 說...

如果你住2樓就應該係水務署直接供水,除非你幢樓係個山上面...

咁你扭開水龍頭時d水有無斷下斷下咁出?

重之你個情況有好多可能,而且重要係舊樓就更加難估,就算親身去睇都未必可以confirm到係咩問題

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates