收禮物

今天收到兩份禮物,兩份我都同樣喜歡。



首先有剛剛歐遊歸來的好友 R 小姐送我 H&M 的指甲油「French Manicure」set,一套三支再加 nail hardener,物輕情意重,而且重點是(好緊要的)香港無,謝謝你呀 baby !*3*





放工回家,收到我每天定必拜讀的人氣部落格《追揸估》 作者渣大爺送上的同名新書*《追揸估》,還得到渣大爺親筆「畫花」了第一頁,寫上小妹的名字。祝你一紙風行! (起碼 cover 到個 cost 啦下。) 小妹並必放此書於手袋內隨身供奉,早晚讀一篇,飯後又讀一篇,可收精神爽利行氣活血舒根活胳之效。正呀喂!

*已經是第二版啦!好勁!!
渣估 說...

素顏妹妹:

好榮幸小兒能窩藏於你手袋中, 跟你出生入死...

( ^_^" )

Meling Lam 說...

為什麼「香港無」好重要?

素顏天使 說...

apple > 唔, 無架, 我個人的情意結的一種, 好似有人特別鐘意黑色有人特別鐘意 Hello Kitty 咁je.

素顏天使 說...

apple > (補多句) 其實送咩比我都無所謂, 都係心意je, 只不過如果係香港無的咁我又再開心的 lor. :)

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates