自己做‧瑤柱皮蛋鹹瘦肉粥





前文提及,我的牙肉紅腫發炎,這幾天都沒怎樣吃的好。一咬東西就痛的我要死,起初還以為是熱氣所以牙肉腫痛,不過我喝了廿四味涼茶又喝了三冬茶之後也沒有好轉,昨天終於掛號去了看牙醫,還得排期到下個星期。求神拜佛千萬不是甚麼牙齦炎呀,唉。

晚上的時候還是自己煮了鍋粥,男友也一起吃做晚餐,閒時吃清淡一點都是好的。

瑤柱皮蛋鹹瘦肉粥 (2-3人份)

材料:
1) 米一「嘜」。
2) 瑤柱約二兩,HKD$35。
3) 皮蛋二隻,HKD$4。
4) 瘦肉買約,HKD$8-10 (即係幾重?鬼知呀!)。
5) 荵花一大把。

做法:

1) 瑤柱先沖洗表面灰塵,滾水浸軟 (最好可以浸過夜),手撕成細絲,浸瑤柱的水不用倒。
2) 瘦肉因為我牙痛的關係,做了豬絞肉,其實用肉片會較好吃。用適量幼鹽,魚露和麻油醃最少一小時,備用。
3) 米洗好,用少許油鹽略醃,備用。
4) 皮蛋洗去黃色泥垢,剝殼再切夥粒,備用。
4) 燒一大鍋水,水滾後先煮瑤柱絲半小時,再把材料 (2)+(3) 放下,煮約 1 小時。
5) 關火後下皮蛋,拌勻,略為燜個五分鐘,灑下一大把蔥花即成。

每一口都有瑤柱絲很有滿足感,煮粥的秘訣請參巧舊文。這一次因為時間不夠,煮得不夠綿滑,有點像是潮州粥,還可見米花。



說到皮蛋,我最愛的皮蛋當然是上環順興號的了!當然拿這樣漂亮的溏心皮蛋煮粥就太浪廢了,在 openrice 我的舊食評中找到幀舊照,連子薑都不用,光是吃皮蛋已是無上享受。
匿名 說...

可以試試早晚用鹽水"郎"口會冇咁痛,
我以前都試過,但唔係次次都得!
記得睇醫生呀!

匿名 說...

好pro.呀!!!

匿名 說...

亞使,

唔好自己嚇自己啦~ 你會唔會係出智慧齒呀?

雙子

素顏天使 說...

雙子 > 但係同一個位呢出過智慧齒仲剝埋添啦, 會唔會響同一個位再生出黎架呢??

匿名 說...

Good, 眼見好得喎 !!

素顏天使 說...

aska > 睇黎你好鐘意食粥, 我對上一次煮粥你都有留 comment, haha. 個粥味道 OK 架, 男朋友話似佢媽咪煲果的 (佢屋企係潮州人煲潮州粥), 但我 personally 鐘意食煲到好綿好杰果的咁 je.

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates