禮金


(photo source from here)


結婚禮金該付多少,真箇因人而異,男人賺的多,付多一點也是正常,賺的少,那也沒理由一鋪清他的錢袋。在高登看到有男版友說他的外父要他付六十萬的禮金,而他的積蓄只有十萬元,不知怎麼辦。而樓主的女友則希望先一起儲幾年錢再算,因為不想得失家人。

嚇死我,我慶幸有對通情達理的父母。

雖然我明白父母都是寵愛兒女,想女兒嫁的好,只是這些事情都是量力而為的對吧!普通打工仔有六十萬付禮金,那麼籌辦婚禮的錢呢?將來生兒育女要花的錢也不少呀,你總不成叫人家從頭儲起呀。又不是賣女兒嘛!衰一點說,賣女兒賣六十萬是賣斷了還是怎樣呢?六十萬足夠包個明星仔幾個月啦!

不過其實我想說的是,網友們的回應都非常好笑,無論結婚了沒有的都可以看看。

節錄─

「拖到條女三十歲到時就係外父貼錢嫁女」

「分期,當供樓咁供 供幾年個女就係你架喇」

「搞大左個肚,你叫佢俾翻30萬你娶佢個女都得呀」

「樓供完係自己,女供完可能唔係自己」

「用10萬買左佢下面 X 住先,其他部份慢慢比」

「咁你同條女真係要『二百年後再一起』喇!」(補充:側田《命硬》的歌詞)

攪大佢個女個肚,跟住話禮金太貴,話儲住錢拖下佢先,到時隨時佢比番60萬你」

「唔好結住,同條女同居先,條女上左30歲仲收你60萬就即飛溝過件。如果你好鍾意條女一定要同佢一生一世既,就只好中出搞大佢」

「拎六十萬買曼聯拎歐聯冠軍仲有價值」

「呢個年頭仲獅子開大口,世伯high大左?」

還有幾頁,各位自己慢慢看。

17 則留言:

匿名 說...

查實, 女的可為男的, 對父母說句公道話吧!

MM 說...

其實這類父母只屬少數, 現在很多父母只收象徵式的禮金, 甚至將所收到的禮金用回女兒及丈夫身上. 看到高登的回文, 的確有趣, 不過明顯地回文的網友大多只有十來歲,否則不會經常強調女人三十後一文不值, 以為三十歲很老. 其實二十五歲跟三十歲的分別不大, 有些人的外表甚至比從前年輕, 沒想像般老. 我也是三十過後才決定結婚, 丈夫年紀比我小, 倒是他比我還急於結婚!

素顏天使™ 說...

mm > "丈夫年紀比我小, 倒是他比我還急於結婚!"

那麼妳很幸福嘛~:) 香港地, 一般都是女人比較心急的吧!

塞米一條揚陸轟炸機 說...

...如果你好鍾意條女一定要同佢一生一世既,就只好中出搞大佢....


話時話乜野係中出先......幾時興架呢個term?搞大佢咪算囉做乜要中出啫......

素顏天使™ 說...

塞米一條揚陸轟炸機 > 唔"中出"點搞大呢喂? 齋打車輪唔會有 BB 架喎小朋友~ XD

sahdcooks 說...

Although my German wife and I have lots of cultural difference, it is instances like these that make me feel glad to have married a westerner. That said, I don't believe that the majority of Asian parents share the same mentality as the father in this case.

素顏天使™ 說...

sahdcooks > 那麼你也是一個幸福的例子吧, 哈哈! 始終各地文化不同, 西方人講求平等, 結婚文化也很流行是女家付全費辦喜宴, 在女方家中宴客. 香港的話則還是男方付/男女各半的為主啊!

那位樓主的父親也很大可能只是想樓主知難而退, 要女兒嫁有錢人也說不定.

K 說...

『二百年後再一起』
^ 高登班人真係好好笑

說...

有60萬我買層樓先,咩事都遲d先講。

apple113 說...

也有可能是女家父母鄉下流行「禮金回一半」, 收60萬, 其實會「回禮」30萬. 而原本的30萬就用來買金器、擺酒席就已經差不多了.

pm>> 說...

我今朝都有睇wor絲士打,
好多都叫佢中出後即飛,仲有個叫佢外父張個女放上yahoo度bid,可能bid到600萬tim~

盧小姐 說...

我都有睇下, 有d人都幾好笑, 但有d則不敢恭維...
之不過, 我仲未知咩叫"中出",,,,係點併架?

素顏天使™ 說...

廬小姐 > 請參詳 Yahoo 知識+

盧小姐 說...

收到...明白了...原來forum 裡面大部份都係av 棒場客 =p

readandeat 說...

要談婚論嫁了嗎?

通常都是開天殺價,有價講的。

mona 說...

究竟個爸爸係想要錢定想個女幸福呢??

natchan 說...

講錢一定傷感情,我結婚時開頭阿爸阿媽話唔駛禮金添!後來因錢銀的事搞到我好唔開心......

另外,過來人的忠告:記住每件事都一定要問老人家呀,平時好無所謂的父母在這重要的時刻可以變得好有意見架。