有貓的生活 (20060203)

貓之報恩。

重看電影《戀情告急》裡面有一幕,古天樂問佢隻貓有無睇過部電影叫做《貓之報恩》,係時候報答主人,幫手打電話比分o左手o既女朋友梁詠琪 tum 返佢返屋企。

會心微笑。

但係我相信我隻積積係完全唔會報答佢個主人我呀!

林積積惡行如下─

‧成日一起身就咬我。好大力果隻。
‧同佢玩玩下就用貓爪「畫」人!搞到我o的手腳花晒!仲流血o添呀!
‧賊仔!!呢排最鐘意偷o野!偷膠紙啦,偷我條頸鏈啦,玩窗廉繩,咬我o的裙腳,玩廁紙玩到一地都係,尋晚偷o左疊 memo pad 仲要飛到一地都係紙!
‧極度為食,有貓食o既o野唔食,專吼人食果o的。
‧又唔知自己o依家咁大隻仲成日 目訓 人地心口,重到死。

林積積只係四個半月大已經大隻到咁樣啦!!!!

成個麻甩佬咁款!

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates