遲來的生日禮物


我係六月尾生日o既。

今晚細佬擺酒,我媽無啦啦隊o左盒 Tiffany o野比過我。

我問:「咩o黎???比我 keep 住定乜鬼呀?」
(因為佢同一時間比o左o的鑽石戒子呀龍鳳 金厄 咁要我幫手 keep 住)

我媽話:「買比你生日o架!」

生日禮物?!!!!:em_45

我阿媽起碼有 20 年無同我慶祝過生日o架啦喎!!!(講堅)

嘩~~~~~~~~~~~~!!!好開心啊!!!

我阿媽竟然識買 Tiffany 過我啊!!!勁潮!

雖然呢條心形 dog tag 唔係我鐘意o既 item 但係我都好感動呢~

多謝阿媽~!!:em_48

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates