《Flight Plan 高凶三萬尺》



昨天晚上看了 VCD,正確點來說是用了30分鐘來看畢全片。

手持 remote,按著 fast forward。

我當然知道 Jodie Foster 好演技,但我生平最討厭歇斯底理的女人,偏偏她演的就是這樣的角色。

看了15分鐘,女兒失了之後,就按奈不住要不停的 fast forard,我甚至是直接就把 B 碟放到 DVD 機裡去,可 B 碟的頭 10 分鐘,還是和飛機上的工作人員在膠著狀。忍不住,又按下 fast forward 直接去看個結局算了。

結局雞到爆,大佬呀,睇《金田一》都睇得多,越唔似係奸角o既就一定係奸角o架啦,呢條 formula o架仔都玩到唔玩啦!仲有個原因又係求其到爆!

超爛悶爆雞片一套!如果你係飛機迷都可以一看,因為據說這新型超大客機 E-474 還未正式投入服務,尚在研究中。

otherwise 不要o徙錢,待你時運低時在電影台看算了!

Official Site:http://video.movies.go.com/flightplan/

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates