爛片推介-《瘦身》


剛剛響 now board band TV o既衛視電影台睇o左《瘦身》,典型低成本港產片。電影本身標榜係縣疑警匪片,雖然條橋就寫得差o的,但係如果你當佢笑片睇的話係 OK 好笑o架喎!特別係黃秋生同鄧萃雯果o的爆肚對白。

導演麥子善無記錯的話係導過好多出o左 VCD 你都唔會睇o既電影,譬如話《Office 有鬼》,《借兵》等等,作為王晶入室弟子,呢部都相當有呀王大導o既風格,但係某程度上仲要無咁爛喎!(王晶亦有於本片客串黃秋生上司一角!叫做洪慶祥!)

cast 亦都唔算太難睇,有黃秋生、鄧萃雯、應采兒、黃浩然 同 田蕊妮 (田於本片飾演影射楊千嬅一角!做得幾好笑),仲有好多麻甩仔好 buy o既 G 級咪咪 Vonnie 雷凱欣添o播~


(雷凱欣)

當然本片笨無點樣好認真講下瘦身文化,都係 gimmick o者!得啖笑 kill time 的話都係一個不俗o既選擇o黎o架~

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates