《翩翩喜歡你 Innocent Steps》(有內容)


我喜歡看文根英,因為她大抵是最沒有整過容的韓國女星了。
(但我要再次從申,我真係無睇過o的咩五顏六色生死戀o既!)

我也很喜歡看人家跳那些國標舞,chacha 呀~ 森巴呀~ 因為我不會跳。

當然我也很喜歡看輕鬆的愛情小品。

沒有看過《談談情.跳跳舞》,主角 (對我來說) 都太老,老得好像《Bridges Of Madison County (麥迪遜之橋)》一樣,提不起興趣去看,現在換上了1987年出生才19歲的文根英,才有瞄頭嘛!

故事說的都是典型的老土愛情故事,中中o地坑男主角生活潦倒,男主角的朋友提議他去假結婚好賺錢,而且那來自中國的女孩也很會跳舞,正好成 為他東山再起的拍檔。怎料女主角原來是替姐姐頂包、對跳舞一竅不通的文根英,男主角就用三個月把她極速訓練成跳舞高手,中間當然係對得耐對出愛情來,點知 又惹來個大反派要搶女,男主角比人打斷腳,女主角喊到 feleefele,原來係好相愛對方… sorry 電影後半過o左果場大賽之後真係好鬼老土兼且有o的悶啦。

但係前半同o的跳舞場面就係幾好睇o既,溫馨小品,唔洗o野o野都死人霖樓有絕症咁惡毒呀?

文根英正呀,童顏得o黎身材唔錯,而且呢部戲仲有少布舞衣出場!

你比我係果個男主角我都會喜歡你啦!

更多相關資料 [LINK]

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates