莫水 (一) 之上集

9.30pm,返到屋企,餵完貓,開水洗手。

o依?!!!!一滴水都無??!!:em_37

不過我慣o左呢o的情況,響唐樓時有發生,通常最多維持10分鐘...

點知...

我同男朋友睇晒成套《怪誕屍新娘》都仲未有啊!!!

死啦!!大鑊!!

打去水務署24hrs CS熱線,話要聽朝(最快)先有師傅check下咩事。
(我有定時交水費唔係比人截水果隻o黎o架~)

涼,可以沖少晚,牙,都可以擦少晚。

但係我化o左妝o架喎!!要卸妝o架嘛!!

於是我用果o的免洗潔手o者喱「洗」o左手先,再用棉花沾卸妝水洗o左o的 makeup 先,然後搽 cleansing gel ,再用棉花濕水抹面。好彩咁橋尋晚煲o左壺水咋!!

慘啦~ 都唔知幾時先有水!希望今晚半夜有奇蹟出現啦!


Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates