呼吸

呢兩日頻頻撲撲,忙細佬結婚o的o野忙到嘔泡。連 update 下個 hompy 時間都無。

夜晚同男友到旺角處理俗務,7pm 左右開始非常肚餓 (下晝只吃了半碗魚蛋米同幾條菜就趕住去修甲),週六晚整個旺角都人山人海,好乞人憎。男友知我怕肥,suggest 到 cafe 吃飯去,咁旺角幫襯 cafe,綜合歷年經驗,要食o野的話就一定只會去 Full Cup。

先聲明,你要上去食飯,先得有心理準備o的檯木凳 係異常地逼 (比茶餐廳闊少少),繁忙時間又多中學生又嘈喧巴閉,最緊要o既係,你要有大量得閒到爆o既時間。

o黎 Full Cup,主要,係食佢有 heart!


(一盞靚燈!睇落似真 vintage!)

先 講下環境,幫襯o左佢幾年,會不停咁轉裝修佢都算係 cafe 中o既少數,而且係明顯地有o的 taste 果隻,電影《公主復仇記》其中一幕亦取景於此,據悉老闆係廣告人,咁有心機,正常。另外有露天位,呢個亦係其他 cafe 無得同佢鬥o既地方,旺角坐露天搖搖椅飲o野啊!去邊度搵?!

我o地 7pm o黎到,因為未有 set dinner 住,就先要o的 snacks,同叫兩杯o野飲住先~ 男友飲 iced mocha,我果杯係凍士多啤梨玫瑰紅茶,好味~ 呢度o的o野飲係 keep 住都有高水準 (比起同區 cafe o黎計)!

呢個波波腸,等o左足足 40 mins 先有得食!!好食係好食,腸仔咁細「藝」o野都又落 seasoning 又搵生菜絲墊晒底咁!但係差o的餓死我o羅!

等到 8.10pm 先有得食o既 set dinner ($49),已經餓到癲o左~

呢 度o既 set dinner 十分趣緻,用個盤裝住似足飛機餐,男友就話比較似兒童餐。set dinner 有麵包+湯+意粉+生果+甜品。意粉就日日都唔同,純粹靠撞手神。今日呢個整到粒星咁o既呢係雜菜豬柳紅米飯,咪睇個樣咁搞笑,味道都唔錯o架!豬柳係豬 頸肉.蔬菜全部都係新鮮o野喎!羅宋湯同個蒜蓉多士亦都好吃,蒜蓉真係一粒粒果o的手剁o野喎!甜品芒果布甸落足芒果粒,住家 feel。

埋單約$170。絕對唔算平,但係物有所值。

--------------------------

呼吸咖啡茶館 Full Cup Cafe
地址:旺角登打士街36號恆威商業中心4,5,6樓
(好生意到包起三層,我去o既係4/F)
電話:2771 7775
菜式:西式
備註:不設現金找數,只能使用儲值卡,每次增值最少$200。

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates