再見!露絲瑪莉

睇個勢,都係一碟就完,講定 bye bye 先!


(封面)


(in-lay)

名 模 Rosemary 出碟,簽約英國唱片公司 Roger Music,推出首張 EP《Dreams Come True》,CD ┼ MV 連 DVD 5 首歌,全部自己作曲作詞,其中 3 首o既歌詞由其他人幫手繙譯做中文,所以有兩首國語同埋一 首廣東歌,其餘全部都係英文歌。

暫時仲未聽過 (連 BT 都無人做 seed,touch wood 比人拉的話,衰比佢唔抵呀!),報紙訪問佢,佢覺得自己唱得似 Alanis Morissette (link),哈!報載訪問街坊同樂評人,就話似菲律賓歌手多o的,咁即係褒定貶?酒廊同酒店都唔同 grade 啦!

睇住佢大睇住佢壞,想當年佢贏 model 比賽冠軍,我都係得 F.2!

時光飛逝~ 唉~

我對佢都無乜好感,主要因為佢阿媽真係好Q煩,比阿媽害死佢~ 邊有人接 job o野o野都帶埋阿媽?你返工會唔會帶埋阿媽坐你隔離?

有無人會買?不訪留言話我知丫!

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates