小你個南國

新正頭都要鬧 X 爆你!:em_39

是夜一行好友七位 (本來八位,B 小姐生病甩底),團拜 gathering 兼且慶祝其中 E 先生同 F 小姐o既生日。

昨傍晚致電此 Times Square 分店 book 位,問清楚係 book o左一定唔洗等先 book 位o既。我食過中環萬宜大廈分店好幾次,環境又靜又舒服o的人又斯文o的o野又好食仲要唔貴,此時代新店某次路過覺得幾靚,而且約響老銅好似比較方便,所 以今次食飯就揀呢間。

點知就賴晒o野!

o野唔好食,都算,果o的咁o既 service 我真係嬲到青筋都爆埋出o黎!:em_39:em_39

八點鐘,我同 F小姐先準時到達,接待處已經逼滿人,向接待處位小姐羅位, (幾靚,貌似好多年前落選港姐吳妙儀,化o左個靚妝 set 行晒頭,略帶鄉音) 呢位小姐只係響張紙上面我個名度剔o左個剔,就無再表示我地幾時有檯,見佢極度忙碌,而且我o既朋友們都未到,就同 F小姐耐心等候。

八點二十分,見其他 walk-in 客都有得入座,而且我另外兩名朋友都到o左,再次問呢位小姐我地幾時有位,佢只係表示 10分鐘後先有檯。 (book o左都要等半粒鐘,咁我 book o黎做乜?) 於是我安心咁同我o的朋友傾計講笑同埋行開的讓比其他人企埋去個 counter。

八點二十五分,有人用極差劣態度極大聲大喝
「黃小姐,八位呀!」
:em_39 即時全層30幾人靜晒望住我o地行過去。

我拎住果張帶位飛仔,好嬲:em_39,直刻對住呢個女人話:丫!你都好無禮貌o架喎!

呢個咁o既人即時藐嘴藐舌咁話:我叫o左你好多聲o架啦喎!咁唔好意思o羅!

o羅???fine,我唔投訴爆你我唔姓黃呀以後!:em_39:em_39:em_39

不過醫肚要緊,何況依家投訴佢用乜易響我食果o的o野度加料 lur 啖痰落去我仲得了?

落單o既女侍比較好禮貌,點o左呢o的-


小點前菜 - 海蜇,無味的。


小點前菜 - 醉雞,呢味唔錯,雞滑而且入味。

小點前菜 - 皮蛋豆腐,食完先發現唔幾得影相,全晚最好食呢樣。


呢樣我最鐘意,心太軟,紅棗去核放小糯米糰蒸熟,淋上桂花蜜,暖暖地食最好。


勝瓜炒雜菌,廣東小菜,好難整得唔好食,咁都 OK 好味既,新鮮。


女侍推介,香煎 (炸?) 小黃花,呢味就個個都讚,肉嫩皮又煎到脆卜卜,好靚。


小籠包,明明見到我地七個人,五隻小籠包邊度夠分?一般,唔難食又唔算好食。


棒棒雞,好多菜,粉皮得少少,好奇怪,似辣o既炸醬撈麵果的炸醬,一o的都唔正宗。


紅燒元蹄,差勁,塊皮同o的肉一o的都唔化,肥淋淋,同行 E 小姐夫婦食到媽媽聲,猛話中環店好好多。


砂鍋雲吞雞,未上桌已經分好每人一碗,雲吞十分麻麻,最差係個湯,跟本就係味精豉油水!!最奇怪係唔知點解唔幫我地分雞,又唔比刀叉又唔比公筷,就咁就掉隻雞響檯面。


呢味又係失望,o的叉子燒餅同中環店完全無得比!!粉漿一團咁痴晒口!o的餡又炒到勁乾!極差!!


桂花拉糕,都未食過o的咁Q難食o既桂花糕,年糕求其淋的桂花糖響面就話叫桂花糕!好彩淨係叫o左一碟!


酒釀丸子,好睇唔好食!完全無酒釀味!!而且極古怪有o的羅拔臣o者喱味o羅!

環境極差!又嘈的檯又逼又細!十足十街坊酒樓咁!

同一個王姓部長定唔知咩經理投訴果個 receptionist 同埋o的o野難食,佢滿臉懷疑態度輕佻!對於o的o野唔好食佢堅稱呢間舖o的師傅都係中環店果o的人!你滾我呀o依家!!一食就知唔係路啦!

埋單 $1102。

此店本人 black list,永不錄用!:em_39

-----------------------

小南國狀元樓
地址:銅鑼灣時代廣場食通天12/F 1201
電話:2874 8899
菜式:上海及廣東


Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates