嫁個有錢人遊戲


(已於早幾日前打爆o左~ )

響其他 hompian 度見到 copy 過來的,我本人覺得相當難玩。
(後按:過o左第三關就好易玩啦其實!)

玩法係你係女主角 Bella,你有錢 auntie 介紹佢個仔比你要溝佢,途中要兼顧埋屋企人啦 (阿媽非常囉唆,仲有個麻煩家姐姐夫),要返工賺錢 (老闆係你個阿叔) 啦,要做 gym 啦,又要有文化修養喎,仲要記得整下頭髮去下 shopping。

真係一個非常之現實o既 game 呀!

加拿大製造,英文又搭o的o的法文。

我暫時都係去到第三關 best friend 度就衰o左啦~ 暈低o左~ 哈哈~

有興趣o既,click下面條link啦!

http://radio-canada.ca/television/ciaobella_english/vflash/jeu/laBellaRomanza.html
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates