細佬擺酒 (上集)

尋日晨早流流 10am 就出門口同男友仆返大陸,因為我細佬係響大陸擺酒。其實我最怕去深圳,我對於深圳o既印像真係頗為差,不過細佬擺酒,唔通唔去咩?


(火車飛,個樣十年如一日)


(高速列車歡迎你!:em_38)


(當心比水桶燙傷?)

響深圳買火車飛 ($45@),唔洗 45mins 就到達目的地東莞啦!

下晝 3pm 已經去到我姨丈屋企,因為咁早無咩好搞,就玩下我姨丈屋企隻狗先,隻狗養o黎看門口,好鬼大隻,但係佢好馴o架喎,又唔吠又唔咬人,個樣仲...

成隻豬咁!!!!(會唔會係狗同豬o既 mix?)

好搞笑~:em_34


「大家好啊!我叫豬頭,我好乖o架!」

(唔...聞下先...聞下先...)

除o左狗呢,仲有金魚喎,香港人養金魚養係金魚缸,咁我呢個姨丈就將o的魚養o係邊呢?答案係 ─



金魚池!!!隔離仲有條好細o既橋o添!

我姨媽話個金魚池前身係養鯉魚,不過後尾因為太多盆栽,就整細o左個池,養鯉魚池又唔可以太細,所以就掉o左o的鯉魚 lu~

然後 hea o左一輪 5pm 度換埋衫就一車人去o左擺酒間酒店啦!

(未完,待續)

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates