聖誕檔電影逐套寫

今年聖誕檔好像特多戲要看,逐套寫下啦~

第一位 ─《如果‧愛》



嚴格o黎講已經唔係聖誕檔,因為今個禮拜四已經上畫,我就打算星期六逼男友陪睇,男人都不愛歌舞片。同時間唔好o徙o左個麥堤莎吉包佢嘛~ $30 去 PP UA 確係抵喎!(優惠12月14日到期,手上仲有貨者好快o的睇o左佢啦~)

電影 soundtrack 已經比我日聽夜聽聽到爛~
"愛!沒有~!恨!沒有~!"

Official Site:http://www.perhapslovemovie.com/

────────────────────────

第二位 ─《Harry Potter and the Goblet of Fire》(中文名咁長鬼記得呀!)



由細睇到佢三個大,無可能唔繼續睇,男友和我都是 HP fans!而且我相信大有可能成為無聊聖誕/平安夜晚的節目!撲飛要早!

電影 12月22日 上畫~

Official Site:www.harrypotterandthegobletoffire-asia.com

────────────────────────

第三位 ─《情義我心知》(個戲名再 leung o的啦不如!)



撇開個老土劇情同戲名唔講,我相信"得啖笑"先係我想入場o既原因!o拿!咪入到去先又o黎同我玩煽情呀!

電影 12月29日 上畫~

Official Site:http://www.moonlightintokyo.com/

────────────────────────

第四位 ─《情癲大聖》



純粹只為了導演劉鎮偉先有入場衝動!(唔通為o左阿Sa咩?) 噢,還有久石讓!大師久石讓竟然做o左呢套戲o既配樂!呢條友又係痴線o架!我聽《壞孩子的天空》soundtrack 試過聽到喊!不過我估九成九我係會自己去睇~

電影 12月22日 上畫~

────────────────────────

第五位 ─《無極》



一定會有朋友約去睇,所以無啦啦變成必睇,希望唔會係第二套《十面埋伏》,因為個 story line 真係好麻麻。仲有再講一次,柏芝套戲入面o的造型真係靚到爆!十個爆!

電影 12月15日 上畫~

────────────────────────

係咁多啦~ 另一大片《King Kong》完全無興趣~ 老土到爆~ 不嬲都唔鐘意猩猩王o架啦!都唔知肥佬 Peter Jackson 攪乜!拍比自己睇!
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates