有貓的生活 (20060411)


(攝於 2006年4月2日,偷拍林大爺響梳化訓晏覺)

好耐都無講過我隻貓,update下啦!

‧越來越大隻o既林積積,非常重秤!(圖一所示,有我男友隻手臂咁長!) 我抱佢都唔抱得耐~

‧梳化已經成為林大爺o既地盤,每一晚佢都係梳化訓覺,大字形咁訓!有人坐親佢張梳化都要先比佢輕抓 / 咬兩下~ 好惡!

‧本人有一鄰居乃貓癡,養有 10幾隻貓,打理得都幾乾淨,有時夜晚 / 日頭佢打開鐵閘,群貓都會走晒出走廊散步,何其壯觀!

話 說踏入思春期o既林大爺 (6個月大),有一日襯我打開木門隔住鐵閘,見到其他貓仔!先係「唬~唬~唬~」表示敵意,講晒粗口趕人走。見多幾次之後,鹹濕仔林積積思春發作,日日都 響屋企大聲凄厲喪 meow,逼我打開木門比佢隔住個鐵閘望走廊同埋呼喚下其他貓仔,一坐可以坐幾粒鐘o架佢!

本來,壞男主人諗埋晒o的壞主意,襯林積積未閹大可比佢初嚐魚水之歡...... :p

好可惜,經過我搭訕之後,貓癡師奶話佢o的貓一早閹晒!

噢~ 積積無得溝女咯~~


‧林積積得到大型新玩具座地綠色抓抓柱 ($75),抓抓柱有隻老鼠仔玩具 (紅線位置) 比佢咬,當晚砌好呢個玩具,我影完呢張相 15 秒之後,老鼠仔個蘿柚已經比惡霸林積積咬爛o左!

:em_40

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates