幸福是...


小妹做o左差唔多 25 年人,都係第一次同老竇細佬以外o既男人二人獨處成個禮拜 (就算係旅行/出 b.trip 都無試過咁耐)。

以下呢堆o野,唔,係我好想打o黎讚我男友o既,怕肉麻者勿看。

.多謝你容忍我o既超級大脾氣兼極低 EQ,容忍唔係最叻,最叻係你教埋我點樣改善 (改緊o架啦~ 改緊o架啦~)。

.多謝你成個復活節假期都用o黎陪我,犧牲無得打 Winning,幫手洗廚房執屋咁辛苦,仲慘過返工。

.多謝你明知我呢排肥到爆肥成個碼都無兜口兜面話我,我會勤力再去做返 gym 報答返你。

.多謝你陪我電影節睇你最唔鐘意睇o既核突戲。

.多謝你時時刻刻都諗住幫我慳錢,鬧我唔好亂買o野。

.多謝你響無聊時候講無聊o野 tum 我開心。



.我整爛o左個巴斯光年扭蛋,你幫我再整爛o的變o左邪惡版巴斯光年:em_41

.多謝你o既 real sweet talk!

.呢幾日我真係好開心!

.多謝你令我知道咩叫簡單地幸福,I do treasure and I love you!

:em_48
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates