金曜日 至 日曜日 之食事

繼續大堆頭食評。係,我認我懶!

星期五晚,新來發。

沙嗲汁脆皮炸雞($65/半隻),皮炸到紙咁薄,極脆!雞肉亦係極滑!我本人覺得比起香港大學校友會果隻古法鹽焗雞更正!

西蘭花鮮魷,亦都不俗,西蘭花好爽甜。

不過埋單唔平,叫兩個靚仔再搭兩杯凍飲,埋單約 $150,幾好食都係茶餐廳咋喎喂!

............................

星期六同星期日午餐,都係新來發 (連食三日!!!!=_=)。懶到淨係叫外賣。今次就試埋出名果個鮮茄湯底豬扒麵($26),果然好掂!好食過同樣以蕃茄湯底掛帥果間尖沙嘴星座冰室,真係好掂!! 可惜我心急得滯無影相~

............................

星 期六晚,同男友o係銅鑼灣一齊剪完頭髮去行街,上 SOGO 旭屋睇書,男友叫肚餓,正好順手試下呢度 12/F 間餐廳,初頭都諗住係日式西餐,點知有驚喜喎!!裝修環境比較暗,但係唔叫靚, leung leung o地果隻。menu 寫明呢度係無 MSG 同埋用橄欖油煮食,set dinner 由 $98 至 $200 不等,豐儉由人。

starter,煙三文魚海撒沙律,o的菜新鮮就好食o架啦~ 呢度o既菜就的確好新鮮啦!可能近水流台,樓下就有 SOGO supermarket 嘛~

龍蝦湯,都 OK 不過無 surprise,同埋有小小煲「火農」o左。

北海道鮮帶子配波椒汁扁麵,強列推薦!!除o左賣相靚之外,帶子亦都係勁新鮮同好大粒,波椒汁香口惹味,而且份量都相當大,男仔食都一定夠飽!

煎龍利柳菠菜汁天使麵,好香橄欖油o既味道,龍利又係新鮮!天使麵先係難得,al dente!!彈牙兼唔會痴埋一舊!呢下先係功夫呀!

甜品要另外加 $35,我o地要o左個軟心朱古力布甸 share,呢度呢個就不過不失,o的漿爆得唔夠勁。

咖啡就一般啦,唔算差,但唔叫好,比較偏淡。同埋我好耐無見過黃方糖!

除o左 waitress 比較 passionate 得滯 ( 可以叫做好 pushy o下~),不停 sell 我o地食海鮮,overall 都十分值得試下,點都抵過食o的上樓 cafe 仔啦~

埋單連加一約 $290。

............................

星期日晚,旺角掃街!!

先 係食左一串燒賣($5)同賣一串台式香腸($6),再去日之船食章魚小丸子($12),然後仲試o左新果間土方燒餅皇,賣點係湖北o既土法燒餅,旺角o的 街邊小食真係越出越神奇!試o左皇牌豬肉燒餅($10),都係因為勁多人牌隊先想試下,可惜唔太o岩我口味,餅底唔錯,酥軟唔痴牙,可惜秘製豬肉o既香料 太重,我覺得好麻麻。

之後仲竟然食得落新廣南o既海南雞飯2人套餐,嘩,我覺得我地兩個好強!今日o既海南雞飯表現亦唔錯,不愧為我本地最愛之海南雞飯(本來尖東好時沙嗲先係我最愛,可惜佢 service 太差,已 black listed) ,例湯又好味,連飲品先 $90,平到嘔!

不過我相信呢種不停出街食o既日子唔可以再捱落去,好辛苦呀成日都出街食,我好想煮返飯呀!!

---------------------------------

新來發茶餐廳小廚
地址:側魚涌華蘭路4號地下12號舖
電話:2885 9991
菜式:港式

Reflexion Natural Dining
地址:銅鑼灣軒尼斯道555號崇光百貨新翼12/F
電話:2831 4866(建議預訂)
菜式:西式

新廣南餐廳
地址:旺角上海街631-633號地下
電話:2395 0695
菜式:南亞

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates