回帶

(以下乃私人恩怨,不喜勿看)

幾年前玩 newsgroup 年代,假如有人將一件事情 / 人物不斷講不斷講,我o地會稱之為─

「回帶」,意謂有如錄影機一樣,不停倒帶再 replay。

假如有個人唔係好受歡迎,我o地會有個名比佢,叫做「回帶西」。

從前有個「回帶西」,30歲,一事無成,最愛回帶,回來回去,都係回緊有餅帶叫做「初戀女友」,所謂o既初戀女友,仲要係十幾年前o既事,女方結埋婚連仔都生埋,得閒就將呢名阿西點來點去,導致到佢到今時今日都仲存有幻想,可悲也。

早幾年前,有鬼掩著眼睛,小妹有「幸」跟此人拍了年半拖。男人思想幼稚 (e.g. 有餐廳佢去食過,其他人再去,就一口咬定人o地係「跟」佢),終日只顧打機買波鞋玩 newsgroup 沉迷網上世界,毫無上進心,加上性格及各樣東西不合,顧本人提出分手。

分手後,此「回帶西」不斷在外頭發表各式各樣訊息,諸如幸災樂禍呀,數臭呀,男人老狗無風度兼心胸窄如此,哀哉也!

都算。

其實,人不犯我,我不犯人,知你八掛愛偷看我 blog,fine,此乃 un-controlable,但係,唔該你唔好偷睇完人寫o既o野,再o係外邊發表,當係自己o既 idea,難到你 30 歲人連自己的思想也沒有麼?

多謝你o既歷年「厚愛」,我求下你放過我啦!

長大啦,唔該!
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates