搬屋公司

有無人有搬屋公司 recommend?

急問,港島西去港島東。我摘o左日下個禮拜日搬屋。

因為我 6/F 無 lift,變o左一定要搵搬屋公司搬而不能夠求其 call 雞記自己o黎 (雞記唔包搬,齋車),求先 search 見到 forum 有人講過搵人人搬屋搬得好慢,而且o的人又老,仲有有第o的公司收茶錢收得好狼死,公價茶錢啦下係比幾多?

其實我都無乜傢俬要搬走,係得床同雪櫃會搬走,主要雜物比較多,但係你叫我一箱箱自己搬又搬唔o黎,淨係o的書呀CD都 6 / 7個大箱呀我諗要。

我屋企信箱間唔時都有o的搬屋公司傳單攝落o黎,信唔信得過?

仲有我有個大o既電視櫃同埋電腦檯唔要,咁可唔可以要搬屋公司幫手搬走埋掉去垃圾站o架呢?
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates