新居入伙篇 (一)

我就o黎比o的仆街煩到我癡線,知唔知咩o野叫打亂人個 schedule o架?:em_39

因為呢排我同男友公司都好忙,唔請得假,所以盡量安排所有送貨o既服務響夜晚 6pm 後。

以下呢個 list 係比各位參巧下。

1) IKEA
之 前送電視櫃同書架衣櫃,買果時電話已經講到明要 2-6pm 時段最尾個 order (即約 6pm),當日無端端 3pm 打o黎,話15 mins 後要送貨,我即刻媽叉爆佢,個送貨仔就死話張單無 mark,仲話係 15mins 後,如果唔係就直飛上半山唔落返o黎...

結果,我唯有死死地氣同上司請一個鐘頭假飛返屋企等班粉腸!

:em_39:em_39:em_39:em_39

2) 實惠
講明先,我不嬲都好憎實惠,因為佢o的傢俬款式勁 leung (仲要唔平!),但係因為我個睡房擺床個 size 勁細,逼不得已就要響佢度買,因為唔係訂做的話現貨傢俬係得佢一間有咁細張床。

床褥床架仲要係分開送,床褥果日就遲到個半鐘!

床架呢,送貨部尋日打o黎逼我今個星期三 1-4pm 響屋企 (但係我落單果時係訂 6pm 後的!) 但係有乜可能?結果要去到星期五先有期!

即是話,我仲要捱多三晚 目訓 梳化生涯!

:em_39:em_39:em_39:em_39:em_39

3) upet.hk (http://www.upet.hk)

呢間最離譜!

首先我 online 訂個貓廁所同其他貓用品,佢打o黎話個 website 張貓廁所相唔係個現貨!跟住就補另外 send 張相比我,都 OK 不過無 website 果個咁靚,都算。

約 好尋晚 6pm,幫我裝 boardband 個師傅做完晒o野,佢都仲未到,7.30pm 頂唔順巢返 website 個聯絡電話,打去,果位阿生用豪無歉意o既聲音話我果度張單搞錯o左!要夜o的到,最快都要 8-9pm (即是比原定時間遲3個鐘!) 我話咁你改 8-9pm 你都比個電話我先呀大佬呀!你知唔知佢點答?

佢話:「唔好意思,唔記得o左!」

但係唔搵呢間買又唔得,online o黎計呢間 min. charge 最平,呢頭方圓百里又無o的正常樣寵物店,係得吉之島有 紅蘿蔔 同 Q-pet,即是話,又係要幫襯佢!

焗激氣!!!!:em_39:em_39:em_39:em_39:em_39:em_39

最後就改做今晚送,如果今晚佢又遲我就打去鬧爆佢!!!

*upet.hk 即是寄居響各吉之島入面o既寵物店Q-pet

暫時最準時只有搬屋公司 恩家 同埋 百佳 online shopping (http://www.parknshop.com) 送貨,其他間間都唔知乜o野叫做時間觀念囉!!!!!

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates