香港大學校友會

友人E小姐生日,指定要食中菜,於是,作為大眾娛樂小姐o既我,就訂o左我仲未食過又有o的興趣試下o既香港大學校友會食個飯,難得人多可以試多o的丫嘛~

一行七人,五女二男,全部菜式都係我點o既:em_34

呢度好出名o既古法鹽焗雞 (全隻,需預訂),你無睇錯呀,真係鹽焗雞o黎o架,因為係古法煙燻,我自己就覺得無想像中咁正,但係朋友們就食得好歡喜勁讚。反而我對佢斬埋一齊上o既珍肝雞腎之類十分欣賞,好香口,E小姐話平日唔食雞雜,都睇住佢一舊接一舊咁放入口。

陳皮蒸牛肉餅,又係名物。我覺得「味道rize」o黎講係唔錯,的確好香陳皮味,不過可惜牛肉竟然係山竹果隻梳打牛,o徙晒!同埋無蒸離碟亦都係唔合格,所以全晚係得唯一呢樣o野有食剩。

名物三,杏汁白肺湯,久仰其名,果然好飲到不得了!滑而且香濃!杏味亦唔嗆喉!一飲落去直頭覺得自己無端端靚o左!(我對唔住你呀 F 小姐,打瀉o左你半碗,嗚~嗚~嗚~嗚~:em_45)

上湯芥菜膽,間場用。都唔錯。

名物四 ─ 鮮菇炒生魚卷,鮮菇者即草菇也,的確好鮮,生魚卷唔知捲住o的咩,工序麻煩複雜,可惜,好腥!

名物五 ─ 荷葉飯 (需預訂),巨形荷葉飯味道很讚但略嫌無乜荷香,罪不在佢,因為唔當造,不過一眾朋友對此仍十分欣賞,刮到乾乾淨淨。

南乳粗齋,南乳汁十個惹味又唔會太鹹,好正!

蛋白杏仁露,又係大激賞!香濃夾滑,又係美顏妙品,極飽之下仍然隊了碗半!

校友會格局有o的似同一座大廈o既寧波同鄉會甚至麻雀館呢一類私人會所,所以就千奇唔好 expect 係食裝修果隻啦,席間都真係有一個香港大學校友 (友人A小姐) o架,不過其實唔係校友入去食飯都無問題o既。

總括o黎講呢度o的舊式小菜做得唔錯,不過份量比較細碟,就算得兩條友咁上黎食飯都無問題。

埋單 $1045,除開每位 $150 左右,都算抵食,話晒都中環丫!

-------------------------------------------

香港大學校友會
地址:中環德己立街2號業豐大廈1/F
電話:2522 7968 (建議需預先訂座)
菜式:中式,廣東
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates