有骨氣

10度o既低溫下,約o左男友晚飯,非常之快就得到共識,就係去 ─

打邊爐~爐~爐~爐~爐~ :em_34

銅鑼灣打邊爐,首推有骨氣,而銅鑼灣兩間有骨氣分店入面,又以禮頓道分店為首選!地方闊落,樓高四層,坐得舒服,服務又唔錯,又唔會要你搭檯,抽風系統又好,食完個身絕對無油煙味,價錢方面就中價啦,當然同街邊大牌檔式係有o的分別。

七點o黎到,唔洗等位即有位坐,好彩早o黎到咋!30mins後都已經 full 晒!



湯底揀o左豬骨煲,其實淨食呢煲o野都飽到痺,有豬骨啦,蘿蔔,粟米咁樣。

HSBC 信用卡呢期呢度有個 promotional set ($160 或 $140)都幾抵食,可以試勻呢度好幾款招牌邊爐食品,size 比散叫細一半,無咁滯。我o地就要o左 $160 果個 set,有呢o的o野食 ─



最緊要o既美國肥牛 (大),普普通通啦,同方榮記就梗係無得比!


(左起:椰菜雞卷、水晶叉燒包、水晶奶黃包 、蟹粉小籠包)

呢幾樣o野都係呢度出名o既邊爐特式食品,水晶叉燒包水晶奶黃包 得意有水準,好味!蟹粉小籠包 就麻麻地,個皮好易比筷子督穿,漏晒o的湯汁就慘啦~ 椰菜雞卷 亦都係麻麻地,可能我洽佢洽得太耐,個椰菜淋晒~



我好鐘意玩o既 手o即魚麵,煙韌有緻,唔錯唔錯。



因為個 set 無蔬菜,再散叫o左呢個 溫室皇帝菜,其實我都唔知咩係皇帝菜,以前無食過,貪得意叫的。皇帝菜食味似係芫茜 mix 莧菜,可能係佢地生出o黎o既仔啊~~~ (搞爛 gag)



另外再加埋呢個 四寶丸,手打的,先加 10 分!分別係墨魚丸,香菰貢丸,粉紅色果個似係豬肉丸,同埋鯪魚球,四個都好味!

因為食食下我辣親個上顎,要o左罐 coke light 同男朋友 share,留意呢度 coke light 只有檸檬味。

由《細說名城》睇到果套爛鬼驃局,食足兩個半鐘,全檯清晒!

埋單 $390,唔算平,不過無法啦,兩條友打邊爐係無咁抵的了。

──────────────────────────

有骨氣海鮮酒家
地址:跑馬地摩利臣山道 84 至 86 號 (近禮頓道)
電話:2312 1212
備註:此分店設有 火鍋區 及 小菜區
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates