新居入伙篇 (四)

消失o左幾日都無打到 hompy,因為實在係太忙,勁執間屋同洗晒o的地方。依家仲爭個廚房同細房未執好,就大致上七七八八啦~

講多無謂,睇下相啦~



璧燈,燈罩又係 IKEA,蘇波榮,所以我會諗計搞搞佢。



我個廳,尋晚影o既,我砌晒全屋o的窗簾,好支力。又買o左o的大盒放雜物,擺晒響書架個底,唔,好整齊,嘻嘻~

爭 cusion 啦,茶几(or 角几),同埋揀o黎揀去都揀唔o岩o既地氈。

梳化底果團o野係我隻貓路過。

仲有一樣好緊要,就係尋日下晝已經完成整個舊屋交吉儀式,可喜可賀,又拆又搬,執到我同男友兩個支力到 PK,淨係行樓梯都行o左十幾轉,我真係一條毛都拆走晒呀!呀,o的按金我比佢扣起o左成千銀要o黎找水電喎,因為今個月兩張單都未到,其實果到最多加埋都係 $200,慘,都唔知幾時先收得返晒o的尾數。

至於房呢,聽日先影相啦,因為我o岩o岩訂o左個床頭櫃仲有書檯,禮拜二先送o黎,呵呵呵~ total look 嘛~



連林積積都有新床 目訓 呀,仲有新o既飯碗連水兜添~ 不過呢排佢就慘o的,我都唔得閒同佢玩,指甲都係早兩日先得閒幫佢剪呀~
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates