新居入伙篇 (二)



‧ 我6.30pm 返o左去西營盤舊屋果度油返o的牆,因為我多手o係個廁所畫o左幅畫~ :p 其實都只係係咁意,約o左包租婆 7.30pm 交吉比佢,我以為佢會再租出去,所以有個 層架 (同我新屋擺書果個同款,都係 IKEA,購入價 $3XX) 同 吸塵機 (購入價 $4XX) 留低無搬走,佢又話唔再租喎 (肯定係吹水)!要我搬走晒o的o野喎~ 限時一星期!到時先肯比返o的按金我!

但係佢見到我個窗簾 (兩隻窗,購入價 $6XX) 又反而話呢個是但你拆唔拆啦!cheap精!慌唔係見我個窗簾靚咩!(似 Laura Ashley o的布o架~ 我行o左好耐先揀到~) 見到個吸塵機又話想要!你就想啦!

咁 X 麻煩!我一條毛都會同你全部拆走晒!:em_39

‧舊屋個鄰居執o左我張電腦檯喎!我明明搬屋果日睇住o的師傅搬o左張檯落地下,尋晚返去見到阿舊鄰居擺門口箱垃圾有電腦檯既其中一個 parts~ 想要就早響呀!唔洗搬上搬落嘛~

‧upet 果然又遲到!我約佢 8pm,8.30pm 都 no show,打去插佢,仲死撐我話係 8pm 後 兼 態度差勁,結果 8.50pm 先到!!!!有無人有 online 買寵物o野o既好介紹?我想 black list 佢!! :em_39


‧細佬前日無帶鑽o係身,尋晚上o黎又鑽過,約佢 7pm,突然間有 emergency call 要做,9pm 先蒲頭,幫我裝晒個廁所o的架啦!YEAH~ 不過仲爭個水龍頭未拆,要遲o的先搞啦~ 搞無幾耐佢又有個 call 要做就又閃o左啦~ 飯都未食,陰公~

‧我晾衫果個位有2支好舊o既晾衫竹,比我掉o左啦~ 自己換o左o的新o既晾衫繩落去~ 呵呵呵呵~ 好叻!

‧多謝細佬,多謝林先生!:em_35

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates