水曜日至日曜日之食事 (二)

星期六朝頭早送隻貓去阿媽屋企暫住,阿媽煲o左一大煲魚粥比我同男友食。走果時響附近商場 share o左杯 gelato,個金莎味真係好似金莎!勁搞笑!



蘆薈乳酪 and 金沙口味 gelato (單球 $18,兩球 $25)

‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧

下晝去銅鑼灣拎完燈就去食 tea,新寧餐廳我同男友都喜歡去的喲~ 又唔貴又坐得舒服,最緊要o的o野係十年如一日地好食,仲要人流唔雜,所以呢,大家要保護文物,多o的去幫襯!:em_51

下午茶餐每個 $35,有成 20 個組合,因為唔肚餓就要o的輕份量o的o既。



標準炸雞翼要係咁樣先叫好食 ─ 醃得入味,皮炸的金黃乾身脆卜卜,再加上入面o的肉仲係軟滑先為正貨。相入面有3隻示範。



再來一客大大份熱辣辣 waffle 配樹多啤梨果醬同牛油加糖漿!正到爆~~~~~~~~~~ :em_34

‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧

尋晚細佬上o黎我度幫手裝o野,整完 (其實未整晒,但係太夜) 就請佢食飯,懶人細佬懶得諗,叫o左個2人餐,好難食!間茶餐廳好似無鹽咁,全部o野都係無味o既!



淡如開水碗仔翅



蒜蓉炒唔當造通菜



得個樣無味燒皇子鴿



濕到軟綿綿無味雜菜蛋炒飯



梳打粉醃無味牛仔骨煲

埋單 $160!無恥!

席間我細佬問o左我好多「發人深醒」o既問題,例如:

「o個條友 (指男友) 有無諗住同你結婚o架?」

:em_37

「你搬屋佢比晒o架?」

:em_37

至於我點答,嘿嘿,我係唔會話你聽o既!

──────────────────────────

Advent Gelato
地址:將軍澳坑口連理街商場112舖
電話:2141 0088
菜式:意大利

新寧餐廳
地址:銅鑼灣禮頓道77號禮頓中心地庫
電話:2890 2029
菜式:西式

澳門茶餐廳
地址:側魚涌康怡道1 號康怡廣場(北座)地下G2舖
電話:2569 6820
菜式:澳門

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates