本星期之食事雜記 (下)

星期六,本來係會去舊居拆o野,遇著滂沱大雨,最後都係打道回府,改做星期日,不過打道之前,都先去食o的o野o既。



美心MX 偶有好o野,男友呢個脆口豬扒煎蛋焗飯就相當唔錯,吉豬真係夠晒脆,茄飯味道亦都唔會過鹹,不過塊煎蛋個樣就削o左o的。



我個梅菜排骨蒸三色飯($28),三色分別係白飯,糙米同紅米,味道一般,係個飯蒸得太乾,同埋咪睇佢好似大大碗,其實個碗有兩層,個兜好淺o架咋。

另外搭多杯焗西米蓮蓉布甸(┼$6),十分麻麻,特別係 after 林先生玩o野撈到爛晒之後,不過點衰都一定好過大家樂。total 約 $70。

‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧

食完去o左萬寧買下雜物,有我最近好飛佛o既 Tempo 茉莉花味紙巾,我覺得佢似街邊阿婆賣o既白蘭花味多o的o既其實就,同埋竟然見到專 for M 痛o既 Panadol ,係咪新o野?香港就應該係 (新架坡早六七年前已經有),即刻買返盒看下門口。



‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧

星期六晚就先去o左尖沙嘴,中學同學 M 返o黎補擺酒,我唔得閒,所以就唔去飲,但係都擺低 $500 人情咁啦 (好赤:em_40)。另外佢仲山長水遠咁幫我o係 target.com 訂果堆 Luella o野拎o黎香港,仲要記得拎埋去酒樓,真係一千個唔該晒。



即刻就拆o左o黎用啦~ 嘻嘻嘻~

之後就直落老銅買買買,不過先去食飯先,已經成為我銅鑼灣飯堂之一o既 Pumpernickel,寫o左六千幾次了。

但係唔讚又真係唔得,水準穩定次次都好食,香港地好難得o架!



男友o既帶子鮮茄菠菜麵,帶子都幾大粒。



我o既煙鴨胸蕃茄乾扁麵,好惹味!

仲有超水準芝士包同埋熱啡,埋單只約 $250。

‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧

星期日去拆屋前食o野,唔食o野邊有力拆o野?

七喜分店都幾多,則魚涌呢間平日 lunch o黎食好多人o架,插針不入,星期日就舒服得多。



我o既鮮鵝腸拼牛腩伊麵,鵝腸爽兼彈牙但偏肥,腩勁唔得,又唔夠入味又韌!唔掂!



男友食及第粥,不過食剩好多,我問佢點解,佢話o的粉腸苦o架喎,咁點解粉腸會苦呢?原因只得一個,就係因為o的粉腸洗得唔夠乾淨o羅~ 但係o的豬潤就幾好味咁話喎~



另外要o左鮮鯇魚皮($16) share,好大碟,但係質素一般而已。

埋單約 $60,土瓜灣新山道分店好食得多!

----------------------------------

美心MX
地址:側魚涌英皇道971號英皇大廈1樓 (魚涌地鐵站A出口對面)
電話:2561 5760
菜式:港式,快餐

Pumpernickel
地址:銅鑼灣加寧街13號B舖
電話:TBC
菜式:西式

七喜粥麵小廚
地址:側魚涌英皇道925號地下
電話:TBC
菜式:港式

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates